Mustang P 51
Re: Mustang P 51
Myslim,že to nebude nutne a fotek bude ještě kupa. Samozřejmě budu klapky nejdřiv ladit v dostatečné výšce.
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mustang P 51
Takhle se chodí do práce?martin104 píše:Myslim,že to nebude nutne a fotek bude ještě kupa. Samozřejmě budu klapky nejdřiv ladit v dostatečné výšce.
Myslím, že víc než klapky bude potřeba trénovat přistání, párkrát si to zkusíš a ono to půjde.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: Mustang P 51
To Martin 104
Podstatné je že sklopením křidélek vytvoříš krásné pozitivy. Až půjdeš na přistání a začneš Mustanga natahovat tak ti spadne po křídle. Ony se ty original klapky nedělaly u kořene křídla pro nic za nic. Opravdu bych to nedělal , zejména u dolnokřídlé stíhačky. Souhlasil bych s Karasem, časem se to přistání zlepší a klapky ani potřebovat nebudeš.
Pajax 007
Podstatné je že sklopením křidélek vytvoříš krásné pozitivy. Až půjdeš na přistání a začneš Mustanga natahovat tak ti spadne po křídle. Ony se ty original klapky nedělaly u kořene křídla pro nic za nic. Opravdu bych to nedělal , zejména u dolnokřídlé stíhačky. Souhlasil bych s Karasem, časem se to přistání zlepší a klapky ani potřebovat nebudeš.
Pajax 007
Re: Mustang P 51
Tak ve větší výšce se to zkusit může a uvidí se jestli to půjde nebo ne. Třeba si i ve výšce může odzkoušet simulaci přistání... (tedy let na přistávací rychlosti a vysunout klapky)... no a pokud to spadne po křídle, je čas to vybrat.
Re: Mustang P 51
Přistání je trochu oříšek,ale časem si to vychytám a bude dobře.
Re: Mustang P 51
Dneska jsem opět krotil mustoše a už je vše o poznání lepší,začínám se sním zžívat, jen po přistání chvilku jede a pak padne na čumák. Ještě mne napadlo dát na výškovku max výchylky a k tomu 55% EXPA(aby to nebylo tak citlivé kolem neutrálu). Normálně létám s 45 % výchylek bez expa. Těsně před dosednutím tam cvaknu velké výchylky a jak dosedne naplno přitáhnu výškovku. Doufám že bych tímto mohl zamezit překlopení letadla na čumák. Uvidíme příště.
Re: Mustang P 51
Zdarec
Každá správně vyvážená stíhačka spadne na čumák. Jinak s těma výchylkama to je řešení, pokud to při přistání zvládneš. Akorát bych je cvaknul těsně po dosednutí.
Pajax 007
Každá správně vyvážená stíhačka spadne na čumák. Jinak s těma výchylkama to je řešení, pokud to při přistání zvládneš. Akorát bych je cvaknul těsně po dosednutí.
Pajax 007
Re: Mustang P 51
Ještě špekuluju nad vrtulej. Mám tam masterku 12x6. Možná by tam mohla bejt i 12x7 ,ale mám obavu aby ji motor utáhl (ASP 8.5ccm s palivem Tornado 5% nitra) . Jde mě oto abych co nejrychleji nabral rychlost nad pádovku po startu. Jak se rozjede mám obavu aby nezakopnul o drn a nezakousnul se čumákem do země, tak se ho snažím po 15ti - 18ti metrech zvednout do vzduchu a než se rozjede ve vzduchu tak se slušně kolíbe . Je mě jasné že potřebuje rychlost, tak právě vymějšlím jak ji co nejrychleji nabrat a možná vrtule s větším stoupáním by mohla pomoc. Stejně se časem,jak mě otrne nevyhnu koupi silnějšího motoru . Jak nabere rychlost - poslouchá jak beránek prostě stihačka jak má být.
Re: Mustang P 51
Zdarec
Já to třeba u B17 řeším tak že mi kámoš model podrží, já dám plný plyn, natáhnu výškovku a kolega model pustí. Výškovka je dostatečně ofukovaná už od začátku a model na takových 95 % start zvládne.
Pajax 007
Já to třeba u B17 řeším tak že mi kámoš model podrží, já dám plný plyn, natáhnu výškovku a kolega model pustí. Výškovka je dostatečně ofukovaná už od začátku a model na takových 95 % start zvládne.
Pajax 007
Re: Mustang P 51
Oznamuju všem přítomným modelářům smutnou zprávu,že dnes v 07:20 doško k tragické a totální nehodě Mustanga P 51. Po vodorovném letu na maximální rychlosti jsem přitáhl a provedl ostré stoupání cca 50 metru,pul obrat na záda, přitáhl jsem výškovku abych ho otočil zpět a model se stal neovladatelný , nereagoval na nic,naložil jsem mu plnej knedl, motor zabral a plně jsem přitáhl výškovku abych ho srovnal,ale stejně šel střemhlav dolu. Možná to přitažení výškovky byla právě ta osudná chyba ,ale to se už asi nedozvím. Násladovala pořádná pecka do země za horyzontem.Výsledek je totálně zničená trup za kabinu, utržený karburátor na motoru , rozlámené křídlo pod potahem atd.
- Přílohy
-
- DSC08018.jpg (525.27 KiB) Zobrazeno 3837 x