Když už jsem si dal práci s formou na výrobu modelu a vším kolem toho a nyní můžu relativně snadno vyrábět díly pro další modely, napadají mě různé varianty podle druhu pohonu, které by se daly postavit:
1) prototyp s jedním motorem v čumáku a s vrtulí, momentálně nejjednodušší řešení pro umožnění dostat model do vzduchu, zjištění letových vlastností, polohy těžiště atd. Splněno!
2) halová varianta, ideálně na 1S Li-Pol a s hmotností do 60 gramů, jak jinak než opět motor s vrtulí v předu.
3) plnohodnotná 2-motorová dmychadlová varianta napájená 3S Li-Pol, kde už bude potřeba vyztužené křídlo z důvodu předpokládané vyšší hmotnosti a úpravou povrchu pro celkově vyšší odolnost křehkého a měkkého depronu
Hmotnost je stále plánovaná do 250-ti gramů!
4) bezmotorová varianta pro létání na svahu, tady ale nedokáži odhadnout jestli a jak bude létat a s jakou nejvhodnější hmotností?
5) model poháněný jedním raketovým motorem, umístěným někde na hřbetě modelu, pro snadný přístup a manipulaci s motorem při létání. Model by měl mít opět velmi nízkou hmotnost pro možnost použití menších, lehčích a hlavně levnějších raketových motorů.
6) model poháněný dvěma! raketovými motory umístěnými v rourách a zapalovanymi elektrickými palníky pro snadné a synchronní starty motorů! Tam už je ale spousta různých drobných problémů, jako jsou snadné výměny motorů, snadná montáž palníků, spolehlivost a v neposlední řadě tepelně odizolované tahové roury, aby přistálo stejné množství materiálu letadla jako startovalo.... ale myslím že i to všechno je zvládnutelné
7) přidávám pohon gumovým svazkem a volný model bez RC.... V tom případě nutnost nějakého zesílení, překližkové vestavby pro svazek, jinak by došlo ke zborcení trupu.
.....ale tak malé turbíny které bych do toho nacpal ještě nevyrobily a ani nikdy nevyrobí, to jedině postavit v jiném měřítku

Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...