PavelN píše:Je to celkem jednoduché cca před 30-ti (možná více) lety táta pořídil celkem 3 Aerovky - tehdá 2 ani ne kompletní (jestli se to tak dá říct - za pár šupů). No v současnosti jsme jaksi vystřízlivěli z nadšení zrenovovat 3 auta a 2 jsme prodali. A1000 dáme do kupy, snad do 5-ti let a ty motorky jsme pořídili za utržené peníze. NH jezdí již v pohodě (koupen v Rakousku), Terrota (koupen v ČR) chci přes zimu s otcem udělat aby se taky svezl dokud může a až si na moto už netroufne, tak snad bude Aero. Ale protože nejsme nijak finančně extra silní, tak je to takové přání, ale věřím, že Terrot na jaře pojede, už je částečně opískovaný. Asi tak....
Tak to jste to docela vychytali a rozumně prodali-koupili... otec je moudrý člověk.
My jsme kdysi měli Velorexe 16/350, táta ho měl jako služební
vozidlo když dělal u Agrostavu meliorace a s buldozerem. Pak ho nakonec dostal do soukromého užívání, dokonce snad zadarmo. Měl spousty náhradních dílů, komplet nové plachty tak se z toho materiálu udělala generální oprava-dnes říkáme renovace
Jenže Velorex neměl parkovací stání pod střechou a celý rok byl venku, tak nám ho bylo líto a v r.1996 jsme ho prodali
a já za necelý rok nato litoval, že sme tak učinili, jelikož jsem zjistil, že bych v něm mohl přes zimu jezdit do školy s papíry na ,,velkou,, motorku.....
a teď toho lituju mnohonásobně víc
Tohle jedinečné a překrásné lidové vozítko hodně nabylo na ceně, je jich čím dál míň a pokaždé když nějakého potkám na cestě, vzpomenu si na něj a říkám si, že jsem v jednom takovém taky mohl dodnes jezdit...škoda...
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...