JOJO
JOJO
Minulý týden jsem dovezl nový přírůstek do svého hangáru, plnokrevného a přemotorovaného JOJÁka . První 3 dny jsem se kamarádil s motorem než jsem začátečnicky přišel na to co vlastně motor potřebuje k tomu aby chytnul v teplotách kolem 0 st. Celsia. Dnes přišel ten pravý okamžik k záletu. Šel jsem na letiště nahodil motor, doseřídil ( čumákem nahoru i dolu - vše ok) dojel jsem na start a hurá do vzduchu. Start byl na pár metrech a hned ostře nahoru, náklon do leva a chcípnul motor a mě přešel humor. Naštěstí a hlavně nad moje očekávání se nachalo s modelem naprosto v pohodě přistát i bez motoru. Následovalo další nastartování a tradá do vzduchu. Létá krásně žádné záludnosti se zatím neprojevují. Létal jsem na čtvrt max půl plynu a super. Na závěr jsem si udělal průlet na plný plyn a to byl dobrý cvrkot . Následovalo nalétnutí na přistání a přiblížení vše vypadalo nadějně jen dosednutí bylo tvrdší, což nepobral podvozek,který zůstal na kraji letiště a následovalo přistání na břicho . Podvozek byl přišroubovanej 3 plast šrouby do plastových matek, které byli zamáčknuty do otvoru v trupu - ty se právě vytnuly z trupu. Trochu jsem to předělal a mám letadlo připravené na další let. Něco k rozměrům: rozpětí 1270mm, délka 1320mm, váha modelu 1.7 kg bez paliva, motor ASP 8.5ccm, nádrž 250 ml. Fotky jsou v mém profilu kde je odkaz na fotogalerii.
Re: JOJO
Lyže jsem na něj ještě nescháněl, ale zatím to na sněžení moc nevypadá tak jsem v klidu. Spíš přemýšlím o nějakém pořádném žhavení na zimu. Asi koupím Pb baterku s koncovkou a bude klid.
Re: JOJO
Dneska se mě podařilo zmenšit fotky tak je tady dávám.
- Přílohy
-
- IMG_0612.JPG (114.48 KiB) Zobrazeno 5948 x
-
- P1230736.JPG (114.83 KiB) Zobrazeno 5948 x
Re: JOJO
Tak je po smrti. Včera jsem si koupil set spektra s přijímačem optima 6 a po 3 letu přestalo letadlo poslouchat a následoval pád a JOJO je na sračku . Dnes jsem dovezl přijímač na reklamaci a uvidíme co bude dál.
Re: JOJO
To zamrzí....vždy, když se mi něco podobného stane, tak se nu tu kterou činnost chci vykašlat (není to jen o modelařině), ale jak to přejde, jdu dál...
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: JOJO
Jsme s tebou. Je to smutný přijít o model v takhle ranném stádiu užívání, ale i to bohužel k modelařině patří a nesmíš se tím nechat pohltit. Věřím, že koupíš něco dalšího.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: JOJO
Tak to je teda rána
Ty příznaky jak je popisuješ jsou typické pro ztrátu signálu anebo ještě hůř pro ztrátu napájení. Pokles napětí způsobí tmu v přijímači a pak i když se napětí třeba zdvihne tak se už nenaspáruje s vysílačem a je na tragedii zaděláno. Tenhle stav vzniká většinou při slabých baterkách nebo je někde uklepaný drát v instalaci a je hotovo. Při létání v zimě nebo v chladu je dobré mít opravdu tvrdé zdroje. Některé baterie při poklesu teplot nejsou schopny dávat trvale větší proudy a obecně tyhle systémy jsou na poklesy proudů háklivé. A výsledek je při létání vždy dost nemilý.
Ty příznaky jak je popisuješ jsou typické pro ztrátu signálu anebo ještě hůř pro ztrátu napájení. Pokles napětí způsobí tmu v přijímači a pak i když se napětí třeba zdvihne tak se už nenaspáruje s vysílačem a je na tragedii zaděláno. Tenhle stav vzniká většinou při slabých baterkách nebo je někde uklepaný drát v instalaci a je hotovo. Při létání v zimě nebo v chladu je dobré mít opravdu tvrdé zdroje. Některé baterie při poklesu teplot nejsou schopny dávat trvale větší proudy a obecně tyhle systémy jsou na poklesy proudů háklivé. A výsledek je při létání vždy dost nemilý.
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: JOJO
Řekl bych, že v tom problém není. Jelikož šel na přistání takže nedocházelo k velkým odběrům, ale co je důležitý, tak že nejde přijímač, ikdyž ho zkoušel do jiného éra. O to víc to nasere, když to byl fungláč.vitstar píše:Tak to je teda rána
Ty příznaky jak je popisuješ jsou typické pro ztrátu signálu anebo ještě hůř pro ztrátu napájení. Pokles napětí způsobí tmu v přijímači a pak i když se napětí třeba zdvihne tak se už nenaspáruje s vysílačem a je na tragedii zaděláno. Tenhle stav vzniká většinou při slabých baterkách nebo je někde uklepaný drát v instalaci a je hotovo. Při létání v zimě nebo v chladu je dobré mít opravdu tvrdé zdroje. Některé baterie při poklesu teplot nejsou schopny dávat trvale větší proudy a obecně tyhle systémy jsou na poklesy proudů háklivé. A výsledek je při létání vždy dost nemilý.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.