Přesně tak, úplně jednoduše, servo a magnet, nic se nezajišťuje, jen se podvozek zastrčí do takového domečku v trupu, je cítit jak se to přitáhne k sobě, jen zlehka ale stačí to, a pak servo zatáhne asi nějaký protikus kterým se to odjistit, nejspíš oddálí protikus, tím sníží magnetickou sílu a podvozek vlastní vahou odpadne.
viewtopic.php?f=44&t=1076
Me 163 Komet -HET
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Me 163 Komet -HET
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Me 163 Komet -HET
Jeden zajímavý Micro Komet

Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
Re: Me 163 Komet -HET
Tý krávo, ta blecha nebyla bez zazoomování na tý obloze vůbec vidět, jak to řídil?
Ale rychlost to byla vzhledem k měřítku fakt pekelná, i ten nasranej zvuk 


FPV Air Combat - Hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Me 163 Komet -HET
Ano, vystihl jsi to úplně přesně!



Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Me 163 Komet -HET
Dneska jsem potkal na FB 2 zajímavé obrázky týkající se Kometa....
A strojový překlad k textu:
,,Patenty Alexandra Lippische z října/listopadu 1941 ukazují řadu neobvyklých nápadů na zlepšení vlastností bezocasých letadel při nízké rychlosti, ale několik ilustrací, které nabízí jako vysvětlení, má povědomý vzhled. Stejně jako byl koncept vysunutí kachny testován s použitím upraveného modelu Me 163 B, dávalo by smysl, aby stejný základní trup byl použit při testování Lippischova uspořádání W-wing - což je nyní návrh, který je zde zobrazen."
A strojový překlad k textu:
,,Patenty Alexandra Lippische z října/listopadu 1941 ukazují řadu neobvyklých nápadů na zlepšení vlastností bezocasých letadel při nízké rychlosti, ale několik ilustrací, které nabízí jako vysvětlení, má povědomý vzhled. Stejně jako byl koncept vysunutí kachny testován s použitím upraveného modelu Me 163 B, dávalo by smysl, aby stejný základní trup byl použit při testování Lippischova uspořádání W-wing - což je nyní návrh, který je zde zobrazen."
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: ClaudeBot a 0 hostů