






Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Depronový Horten Ho-229 V3
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Depronový Horten Ho-229 V3
Sice to trvalo déle než jsem si myslel, ale konečně mám další kus připravený k záletu. Jestli a jak poletí uvidím jen jak bude vhodné počasí...
Jedná se o 2-motorovou verzi s 1S Li-Pol
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
- LEON
- Admin
- Příspěvky: 1627
- Registrován: 06 črc 2022 07:37
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Re: Depronový Horten Ho-229 V3
Co tam máš za dmychadla s průhlednými listy? 

Pro FPV Air Combat se hledají hráči z řad FPV modelářů. Přidejte se i vy na MAPU CZ/SK PILOTŮ, pokud máte o tuto adrenalinovou disciplínu zájem, i pokud stavbu svého prvního Combat modelu teprve zvažujete
(Pro přidání pište SEM)

- REX
- Admin
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Depronový Horten Ho-229 V3
Ty jsi ale zvědaví 

Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Depronový Horten Ho-229 V3
Abych nenapínal, 2-motor letí!
poprvé to bylo cca před hodinou... Po ránu jsem zjistil že to vypadá na bezvětří, tak jsem všeho nechal a vyrazil. Úplné bezvětří teda nebylo, zlehka dýchalo od severu, ale usoudil jsem jako vhodné pro první let. Nakonec jsem dal troje baterky a končil jsem za mírného větru, kdy se s ním model statečně pral. Povedlo se, letí, funguje, je tam ale pár ALE!
V první řadě jsem ho musel naučit létat!! A to z důvodu polohy těžiště, které je proti vrtulové variantě mnohem víc vzadu, což zatím úplně nechápu. Vyřešil jsem na místě posunem baterky a přijímače.
Další věcí je, že je na řízení celkem divoký. Došlo mi až doma, že jsem nenastavil expa, řešení se zdá být tedy dodatečně velmi jednoduché. Přepákováním jsem naštěstí docílil velmi dobré diferenciace, kdy je výchylka dolů jen minimální proti výchylce nahoru, což se osvědčilo u vrtuláka.
Další věcí je doba letu, která je krátká, sice jsem nijak neměřil, ale odhaduji cca 1,5 minuty motorového chodu. Bude to tím, že jsem zvolil motory s vysokým KV (28000) a malou kapacitu baterie (180mAh, byla doma z jiných modelů) vyndával jsem ji z modelu velmi teplou..... Bude to chtít použít mnohem větší kapacitu, možná HV variantu baterie, ale pak už zase bude stoupat i celková váha.
Výkon motorů není nijak velký, když porovnávám s vrtulovou variantou, tak jen velmi neochotně stoupá, je ale pocitově o něco rychlejší a připadá mi i obratnější. Chce to ale udělat víc letů a lépe se s modelem seznámit, dostat víc do ruky.
A teď ten pohon. Jsou použité dronové motory pro napájení 1S a sice tyto: https://www.rotorama.cz/product/happymo ... -28000kv-2
1S regulátory odněkud z Banggodu, baterie 1S 180mAh která je nedostatečná a 3-listé vrtule 1,2x1,9 palců, koupené s regulátory. Přijímač lehký, cca 1,5g FlySky a 2x servo Go-02 umístěné vepředu uprostřed a ovládání kormidel lanovody se strunou o průměru 0,35mm
Po prvním létání je závěr takový, že vrtulová varianta je lepší, celkově létavější a pravděpodobně i vhodnější do haly při dodržení nízké váhy. 2-motorovou variantou jsem si ale ověřil, že je to použitelné i pro dmychadla, ačkoliv jsem použil jen malé motory s vrtulemi umístěné v rourách. Potřeboval jsem si také ověřit správný úhel naklonění rour motorů vůči letadlu, což se zdá být v pořádku.

V první řadě jsem ho musel naučit létat!! A to z důvodu polohy těžiště, které je proti vrtulové variantě mnohem víc vzadu, což zatím úplně nechápu. Vyřešil jsem na místě posunem baterky a přijímače.
Další věcí je, že je na řízení celkem divoký. Došlo mi až doma, že jsem nenastavil expa, řešení se zdá být tedy dodatečně velmi jednoduché. Přepákováním jsem naštěstí docílil velmi dobré diferenciace, kdy je výchylka dolů jen minimální proti výchylce nahoru, což se osvědčilo u vrtuláka.
Další věcí je doba letu, která je krátká, sice jsem nijak neměřil, ale odhaduji cca 1,5 minuty motorového chodu. Bude to tím, že jsem zvolil motory s vysokým KV (28000) a malou kapacitu baterie (180mAh, byla doma z jiných modelů) vyndával jsem ji z modelu velmi teplou..... Bude to chtít použít mnohem větší kapacitu, možná HV variantu baterie, ale pak už zase bude stoupat i celková váha.
Výkon motorů není nijak velký, když porovnávám s vrtulovou variantou, tak jen velmi neochotně stoupá, je ale pocitově o něco rychlejší a připadá mi i obratnější. Chce to ale udělat víc letů a lépe se s modelem seznámit, dostat víc do ruky.
A teď ten pohon. Jsou použité dronové motory pro napájení 1S a sice tyto: https://www.rotorama.cz/product/happymo ... -28000kv-2
1S regulátory odněkud z Banggodu, baterie 1S 180mAh která je nedostatečná a 3-listé vrtule 1,2x1,9 palců, koupené s regulátory. Přijímač lehký, cca 1,5g FlySky a 2x servo Go-02 umístěné vepředu uprostřed a ovládání kormidel lanovody se strunou o průměru 0,35mm
Po prvním létání je závěr takový, že vrtulová varianta je lepší, celkově létavější a pravděpodobně i vhodnější do haly při dodržení nízké váhy. 2-motorovou variantou jsem si ale ověřil, že je to použitelné i pro dmychadla, ačkoliv jsem použil jen malé motory s vrtulemi umístěné v rourách. Potřeboval jsem si také ověřit správný úhel naklonění rour motorů vůči letadlu, což se zdá být v pořádku.
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
-
- Plodný uživatel
- Příspěvky: 151
- Registrován: 07 črc 2022 18:10
Re: Depronový Horten Ho-229 V3
Tak mě tak napadlo že by touto technologií šel udělat i létající talíř dle filmu "Den nezávislosti" , kdysi jsem to zkoušel z polystyrenu s laminátem navrchu, později EPP, ale bylo to udělané špatně, chtělo to jiný profil a motor ve předu. Ale na kšeft by to mohlo být atraktivní předloha.
- REX
- Admin
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: Depronový Horten Ho-229 V3
Určitě by šlo udělat ledasco, když bude forma... 

Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek