Přířezy od Causemanna jsou už doma, povrch trupu je po tom CNC obrábění slušný, oblé plochy jsou čisté, hrany bude chtít zarovnat a začistit, stejně tak spodní ostruha a zadek. Křídla jsou asi řezaná odporovým drátem, ale na povrchu nejsou patrné prakticky žádné stopy po drátu, naopak Milan chvíli váhal, jestli nejsou vypěněná do formy, jak je ten povrch hladký a jakoby zatáhlý (nelezou kuličky). Ale podle chybějících stop po vyhazovákách to bude sůíš opravdu pečlivě řezáno odporovým drátem. Pan Causemann s tím má očividně zkušenosti.
Sice jsem si objednával zvětšenou verzi s 1,4m rozpětím, ale nečekal jsem, jak masivní bude samotný trup, to je solidní vejce
I přes svoji mohutnost trupu je ocas poměrně úzků, dá to asi trochu bádání, jak vyřešit zadní montáž motoru. Ideální by byl PJS motor od p. Jelínka, který měl na sobě uhlíkovou trubku, která se zalepila do oceasu letadla.
Je to ale takový masivní EPP špalek, že působí prakticky nerozbitelným dojmem

Kdybych tušil, jak bude ten trup v průžezu obrovský, asi bych se spokojil s tou originální metrovou verzí
Všechny přířezy váží dokupy přesně 500g, to bude ještě zajímavý nadimenzovat nějaký odpovídající tlačný pohon

K přířezům nebyly dodány žádné další díly, jako uhlíkové trubky, plexi překryt a další bižuterie, ale chápu, že tyto doplňky jsou dělané pro standardní metrovou verzi.
...a ještě detail profilu u kořene křídla
Nemáš Rexi prosím Tě nějaké plánky Me163, podle kterých bych stanovil polohu a velikost křidélek, tedy u tohoto letadla vlastně elevonů? K té na míru zhotovené zvětšené verzi žádný plánek dodán nebyl.