(Lehce) vadný regulátor RAY 20A
-
- Plodný uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 03 črc 2011 12:16
- Bydliště: Náchodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Nejsem zaujatý. Jen mi Pelikán prostě nechce uznat reklamaci a když se zeptám proč, není ani schopen odpovědět. Navíc když reklamuju regulátor viz výše, dodám potřebné důkazy, popis závady a oni to ani neotestujou viz reakce technika na můj údiv. Hrůza tohle. Nikdy se mi nic takového nestalo. Takhle prostě reklamace nechodí. Dnes nám např. ve Sportisimu vrátili peníze za turistickou obuv, která po roce používání se poškodila z ničeho nic tak, jakoby ji někdo přeřízl nožem. Naprosto napohodu a bez řečí. Jediný místo, kde se k reklamacím nestaví čelem je Pelikán a Mountfield. Všude jinde 100% dobrá zkušenost. Dokonce i místní smíšený zboží nám vrátilo peníze za mouku, ve který byli brouci a poděkovalo za upozornění. Následně ji kompletně stáhli.
Moje modely: Wing-Dragon, Thunderbird glider (odstavený), Sbach RC-Factory 800mm, FOX 1800 Pelikán, Bobík na gumu
Spektrum DX6i, OrangeRX, AR610
Videa z letů mých letadel: http://www.youtube.com/pav9sob
Spektrum DX6i, OrangeRX, AR610
Videa z letů mých letadel: http://www.youtube.com/pav9sob
-
- Plodný uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 03 črc 2011 12:16
- Bydliště: Náchodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Taky do 6 měsíců od koupě se nemusí nic dokazovat, závada je v tomhle případě jakoby již byla v okamžiku zakoupení. Stejně tady nemá cenu nic vykládat, když se tady preferuje předpotopní neřešení zjevných pochybení.
Moje modely: Wing-Dragon, Thunderbird glider (odstavený), Sbach RC-Factory 800mm, FOX 1800 Pelikán, Bobík na gumu
Spektrum DX6i, OrangeRX, AR610
Videa z letů mých letadel: http://www.youtube.com/pav9sob
Spektrum DX6i, OrangeRX, AR610
Videa z letů mých letadel: http://www.youtube.com/pav9sob
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Je fakt, že jsme národ žijící na odpadcích z valné většiny. Když jsme s tím doktorem ze státní veterinární správy řešili ty smradlavé nožky, tak jsme mluvili i o zelenině a ovoci. To má být naprosto nezávadné ! Bez otlaků, nepoškozené atd. Supermarketové brambory jsou věc sama pro sebe. Akce . Akce se dnes chápe jako nižší cena za ne vždy 100% zboží. To je ale už odpad a nesmí se prodávat. Atd. atd. Sestra dělal v řetězci a její kamoška dostala odměnu za to, že vymyslela zelené koření s bylinkama. Tedy maso se přebaluje, přebaluje, přebaluje a až smrdí a zezelená, tak se napatlá zeleným kořením a je redy na gril. ::::::::::))))))))) Na sušeném ovoci, datle, fíky, rozinky atd. bílý poprašek není ani mouka, ani cukr, ale roztoči. Anansy na řezné ploše mají běžně plíseň. Ale toto je modelářské forum ::)) Možná si zítra vyrazím s eppákem.
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
-
- Zkušený
- Příspěvky: 663
- Registrován: 19 říj 2013 21:26
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Podle mne tu jde především jen o byznys.
1. U bezproblémových reklamací s okamžitou výměnou za nový kus bez řečí u supermarketů je vadné zboží věc dodavatele a ne prodejce (marketu).Zboží se pak vrátí dodavateli většinou jako vratka, ne reklamace a on ať si stím pak dělá co chce.(jinak markety si dělají s dodavateli co chtějí, buď souhlasí nebo si najdou nového)
2. U malých obchodů tu nastává problém a zboží si málokdo může dovolit poslat jako vratku, protože by jim to dodavatel nejspíš nevzal Tak to vezmou jako reklamaci k posouzení u dodavatele s vyřízením do 30 dnů. Pokud do 30 dnů není reklamace vyřízena, musí ti podle zákona vrátit peníze.(u menších obchodů začínají broblémy s reklamací, personál není školený, neví co dělat a někdy se snaží sami komentovat reklamaci , bych jim kolikrát jednu vrazil )
3. A tady je tvůj případ. Prodejci, kteří jsou sami dodavateli a zboží berou přímo z číny. Reklamace přes půl světa a s čínou prostě nefunguje a doprava by byla navíc dražší než výrobek. Tvou reklamaci nechce uznat, protože on by to musel zaplatit a regl pak stejně vyhodil a šel by do mínusu. Kdyby to tak dělal se všema zákazníkama nejspíš by zkrachoval, protože čína je čína a dobrých výrobku má málo.
Tak ti zbývá : Buď mu budeš psát a otravovat ho tak dlouho než ti to uzná , pohrozit českou obchodní inspekcí, negativní recenzí,...Poslední možnost je obrátit se na soudnho znalce.
Každopádně prodejce musí vzít každou reklamaci, dát na posouzení a v případě neuznáni napsat popis závady a důvod neuznání reklamace. Na to vše má zákonnou lhůtu 30 dní.
Držím palce, pevné nervy a vytrvalost do úspěšného cíle
1. U bezproblémových reklamací s okamžitou výměnou za nový kus bez řečí u supermarketů je vadné zboží věc dodavatele a ne prodejce (marketu).Zboží se pak vrátí dodavateli většinou jako vratka, ne reklamace a on ať si stím pak dělá co chce.(jinak markety si dělají s dodavateli co chtějí, buď souhlasí nebo si najdou nového)
2. U malých obchodů tu nastává problém a zboží si málokdo může dovolit poslat jako vratku, protože by jim to dodavatel nejspíš nevzal Tak to vezmou jako reklamaci k posouzení u dodavatele s vyřízením do 30 dnů. Pokud do 30 dnů není reklamace vyřízena, musí ti podle zákona vrátit peníze.(u menších obchodů začínají broblémy s reklamací, personál není školený, neví co dělat a někdy se snaží sami komentovat reklamaci , bych jim kolikrát jednu vrazil )
3. A tady je tvůj případ. Prodejci, kteří jsou sami dodavateli a zboží berou přímo z číny. Reklamace přes půl světa a s čínou prostě nefunguje a doprava by byla navíc dražší než výrobek. Tvou reklamaci nechce uznat, protože on by to musel zaplatit a regl pak stejně vyhodil a šel by do mínusu. Kdyby to tak dělal se všema zákazníkama nejspíš by zkrachoval, protože čína je čína a dobrých výrobku má málo.
Tak ti zbývá : Buď mu budeš psát a otravovat ho tak dlouho než ti to uzná , pohrozit českou obchodní inspekcí, negativní recenzí,...Poslední možnost je obrátit se na soudnho znalce.
Každopádně prodejce musí vzít každou reklamaci, dát na posouzení a v případě neuznáni napsat popis závady a důvod neuznání reklamace. Na to vše má zákonnou lhůtu 30 dní.
Držím palce, pevné nervy a vytrvalost do úspěšného cíle
-
- Plodný uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 03 črc 2011 12:16
- Bydliště: Náchodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Díky . Jinak ty boty byly Alpine pro a Sportisimo je poslalo výrobci, po několika dnech (tak 3 týdny, přesně nevím) výrobce uznal, že chyba je na jeho straně a na základě toho nám obchod vrátil peníze. Reklamoval jsem před pár lety vadný kabel k GPS navigaci, zřejmě došlo k nějakému fyzickému poškození, protože po připojení do zapalování se na displeji objevilo jakoby se připojil k počítači a navigace tak nefungovala. To byla reklamace u CZC. Další u CZC byla reklamace externího HDD, který první den provozu se úplně zablokoval a vůbec se neukázal v PC, že existuje. CZC jako v předchozím případě poslalo HDD do servisu a tam uznali závadu a "z ekonomických důvodů neopravovali, ale řešili výměnou kus za kus". Od té doby HDD perfektně funguje. V obou dvou případech by se mohli nějak vykroutit, kord u HDD kde mohli říct, že jsem s ním nešetrně zacházel, ale pravda by to nebyla. Jednou když mi taťka koupil k Vánocům Voltíka II. (někdy ve 4. třídě jsem byl), tak mi v něm chyběly úplně dráty. To se blbě reklamuje si člověk řekne, ale v krámě nám vyměnili kus za kus, sice to trvalo asi půl měsíce, protože nový už nebyly. Ale bez řečí.
Moje modely: Wing-Dragon, Thunderbird glider (odstavený), Sbach RC-Factory 800mm, FOX 1800 Pelikán, Bobík na gumu
Spektrum DX6i, OrangeRX, AR610
Videa z letů mých letadel: http://www.youtube.com/pav9sob
Spektrum DX6i, OrangeRX, AR610
Videa z letů mých letadel: http://www.youtube.com/pav9sob
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Pořád ti uníká jeden fakt a to je to, že modely letadel (nejen ty samozřejmě) jsou věci, které jsou "extrémě" zatěžované. Respektive i malá nedbalost způsobí poškození. To je myslím více než jasné. Těžko dokážeš, že jsi regulátor nespálil nebo nenačal svoji nedbalostí, pádem modelu atp. Ono provozování modelů vyžaduje trochu znalost elektroniky, přeci jenom je zde rozdíl mezi televizí a modelem letadla. Letadlo je volně přístupné (můžeš cokoliv odpojit, přepojit či zapojit) zkrátka neexistují zde plomby. Naopak u tebou zmíněného disku je to tak, že dovnitř se nedostaneš, pokud by došlo k pádu tvoji blbostí, tak by to bylo na pouzdře vidět.
Závěr? Jakýkoliv model, především letadla se špatně reklamuje. Ponaučení? Nekupuj od pelikána a vyvaruješ se zkracování života neustálým rozčilováním a budeš mít víc času na koníček.
Závěr? Jakýkoliv model, především letadla se špatně reklamuje. Ponaučení? Nekupuj od pelikána a vyvaruješ se zkracování života neustálým rozčilováním a budeš mít víc času na koníček.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Nejlíp nakoupit u číňanů přímo, ty si zákazníků váží vic. Asi bych na to neměl nervy se s nima dohadovat a místo toho Raye koupil třeba F-20A, který se mi osvědčil na koptéře a u Pelikána už nic nekupoval.
Jinak spálený regulátor je jedna věc (to by muselo být i nějak přímo vidět) a programová chyba druhá. Pokud není nic viditelně poškozeno a nefunguje to jak má, tak v tom musí být už nějaká chyba z výroby. Ona i ta chyba z výroby se může po zapnutí nového reglu projevit tak, že něco vyhoří... pak záleží jen na serioznosti zákazníka (že to opravdu není stav třeba po havárii nebo přepólování) a serioznosti prodejce, který to uzná. Ale těžko se to asi dokazuje, že se spálilo samo. Pokud má pak prodejce víc reklamací, kde toho lidi zneužívaj, tak se na to časem kouká jinak a snaží se z toho vyvléci, čímž je nechci obhajovat, ale dá se to pochopit. Jako zákazník, bych ale už kupoval jinde.
Jinak spálený regulátor je jedna věc (to by muselo být i nějak přímo vidět) a programová chyba druhá. Pokud není nic viditelně poškozeno a nefunguje to jak má, tak v tom musí být už nějaká chyba z výroby. Ona i ta chyba z výroby se může po zapnutí nového reglu projevit tak, že něco vyhoří... pak záleží jen na serioznosti zákazníka (že to opravdu není stav třeba po havárii nebo přepólování) a serioznosti prodejce, který to uzná. Ale těžko se to asi dokazuje, že se spálilo samo. Pokud má pak prodejce víc reklamací, kde toho lidi zneužívaj, tak se na to časem kouká jinak a snaží se z toho vyvléci, čímž je nechci obhajovat, ale dá se to pochopit. Jako zákazník, bych ale už kupoval jinde.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 663
- Registrován: 19 říj 2013 21:26
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Ale pořád je tu jasně daný zákon a ten se vztahuje na všechny koupené věci se zárukou. Od toho je pak servis aby posoudil, přepólování, či jiné závady způsobené uživatelem. Mně když se něco pokazí v průběhu záruky tak to jdu taky reklamovat. Kdybych měl všechny šmejdy co se pokazí rovnou házet do koše a jít koupit nové asi bych neměl ani na chleba a už s principu tam jdu protože vím že moje chyba to nebyla a třeba 5000 jen tak z okna nevyhodím. Druhá věc je když si koupíš hobby zboží a používáš jej jako profi. V tom případě ti záruku nejspíš neuznají. ale pokud to u modelu nebo reglu apod. není uvedeno, musí stím výrobce už počítat. Já bych se hádal a stál si za svým. Prodavač nemá právo posuzovat reklamaci ani jinak komentovat, od toho jsou servisy. Když jsem dělal kdysi dřív v obchodnictví, měli jsme pravidelné školení i k reklamacím a pokaždé se musela přijmout každá reklamace a buď se pak vyměnila za jiný kus nebo poslala do servisu.
- REX
- Mazák
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 01 dub 2012 20:36
- Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
Koukám, že se tady rozjíždí diskuze jako když se volila hlava nás všech nejvyšší
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
-
- Zkušený
- Příspěvky: 663
- Registrován: 19 říj 2013 21:26
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Lehce) vadný regulátor RAY 20A
když se volila hlava tak to bylo daleko horší
Vem si třeba jak fungují reklamace v USA Tam vysoudí majlant za každou pi..... Nabourá auto a pak řekne, že v návodu nebylo jak se má správně řídit.
Já si kdysi koupil autoradio v auto kelly. Zapojím doma přímo do konektorů a ono nešlo. Tak jsem ho zanesl zpět. Po 32 dnech se příjdu zeptat a oni ho tam neměli. Tak jsem chtěl vrátit peníze a prodavač mi řekl, že mi nic nedá a začalo rošambó . Pak přišel vedoucí, že slyší nějaký křik a začalo se to řešit s ním. Ženská co to prý vyřizovala má dovolenou, ale to mne nezajímalo a chtěl jsem buď rádio a vyjádření servisu a nebo vrátit peníze. Asi po hodině pro mne přišla žena, kde jsem tak dlouho a pustila se do nich ještě víc jak já. Podle zákona, nám musí vrátit peníze. Asi po necelých dvou hodinách ostré výměny názorů nakonec otevřel pokladnu a vrátil 3800,- Člověk se taky musí bránit, hájit svá práva a nenechat si srát na hlavu
Vem si třeba jak fungují reklamace v USA Tam vysoudí majlant za každou pi..... Nabourá auto a pak řekne, že v návodu nebylo jak se má správně řídit.
Já si kdysi koupil autoradio v auto kelly. Zapojím doma přímo do konektorů a ono nešlo. Tak jsem ho zanesl zpět. Po 32 dnech se příjdu zeptat a oni ho tam neměli. Tak jsem chtěl vrátit peníze a prodavač mi řekl, že mi nic nedá a začalo rošambó . Pak přišel vedoucí, že slyší nějaký křik a začalo se to řešit s ním. Ženská co to prý vyřizovala má dovolenou, ale to mne nezajímalo a chtěl jsem buď rádio a vyjádření servisu a nebo vrátit peníze. Asi po hodině pro mne přišla žena, kde jsem tak dlouho a pustila se do nich ještě víc jak já. Podle zákona, nám musí vrátit peníze. Asi po necelých dvou hodinách ostré výměny názorů nakonec otevřel pokladnu a vrátil 3800,- Člověk se taky musí bránit, hájit svá práva a nenechat si srát na hlavu