Spalovací vs Elektro
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spalovací vs Elektro
Třeba toto mi přijde jako největší vrchol nevkusu a já nevím čeho všeho.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: Spalovací vs Elektro
Zdarec
Pár odkazů a video aby všichni věděli o čem je řeč.
http://www.aerosoundrc.com/products.htm
http://www.youtube.com/watch?v=vcLi-4GqAWc
http://www.modelsolutions.ca/catalog_sound_systems.htm
Pajax 007
Pár odkazů a video aby všichni věděli o čem je řeč.
http://www.aerosoundrc.com/products.htm
http://www.youtube.com/watch?v=vcLi-4GqAWc
http://www.modelsolutions.ca/catalog_sound_systems.htm
Pajax 007
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spalovací vs Elektro
Já ti nějak nevím. Jako zvuk to má pěkný, ale přijde mi to celkem komický. Když se podívam na cenu, tak si říkám, kdo si to může koupit Těch 40W výkon taky není zrovna málo, takže to chce další aku. No myslím, že jako každá imitace, náhražka atd. není příliš populární.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: Spalovací vs Elektro
Zdarec
Co ti na tom připadá komickýho? Na nebi letí maketa která vypadá jako skutečný letadlo a taky jako skutečný letadlo zní. Je pořád lepší ten modul než uječený metyl nebo šustící elektrika. A co se ceny týká, většinou to jde do modelů 2m a výš kde se cena modelu počítá na desítky tisíc.
Pajax 007
Co ti na tom připadá komickýho? Na nebi letí maketa která vypadá jako skutečný letadlo a taky jako skutečný letadlo zní. Je pořád lepší ten modul než uječený metyl nebo šustící elektrika. A co se ceny týká, většinou to jde do modelů 2m a výš kde se cena modelu počítá na desítky tisíc.
Pajax 007
Re: Spalovací vs Elektro
Já nevím no. Mě to už připadne, už jako moc umělý. Mě by to takhle nebavilo asi. Já zas právě miluju ten metyl jak to ječí a čím víc, tím líp :::::::::::))))))))))) U maket teda asi ne ::::)))) Zase na druhou stranu se často dívám na motory na německým ebay a jsou tam pěkný pětiválce občas kolem 1000-2000 e. Mě by se víc líbilo, kdyby ti co už do toho vrážejí statisíce tam teda vrazli i ten motor. Ale všechno začíná a končí u těch peněz. To je marnej boj. Já za sebe můžu říct, že třeba i velký akrobaty elektro, už mě nic neříkají. Mezi tímto : http://www.youtube.com/watch_popup?v=tzowQtqOM_I a tímto : http://www.youtube.com/watch?v=WmIG60NKAmY je rozdíl, to je marnej boj. Mimochodem to druhý video hezká ukázka, že i chinakrobat může letět ::::)))) Nesrovnávám těmi videi samozřejmě éra, ale ten dojem z toho celýho, to je prostě rozdíl. Z té elektriky mám prostě pocit jakoby to byla náhražka. Ovšem má samozřejmě místo na světě a pokud to technologie umožňuje tak směle vpřed.
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
Re: Spalovací vs Elektro
Jé, ještě že nestavím makety Nejlepší je polomaketa polomakety vymyšlenýho letadla a tam je úplně jedno jakej to má zvuk, jelikož to není možné s čím srovnávat a pak se člověk může soustředit jen na to lítání
Re: Spalovací vs Elektro
Keď komické, tak komické. Je to samozrejme vec názoru, každý má iné priority.Karas píše: Já ti nějak nevím. Jako zvuk to má pěkný, ale přijde mi to celkem komický. Když se podívam na cenu, tak si říkám, kdo si to může koupit Těch 40W výkon taky není zrovna málo, takže to chce další aku. No myslím, že jako každá imitace, náhražka atd. není příliš populární.
Na štvrťmaketách, polomaketách a maketách sa mi páči, ak majú podobný letový prejav ako má (alebo mohla mať) ich predloha a prípadne aj zvuk motora je podobný predlohe. Ak to má zvučať ako krovinorez alebo dvojtaktne žhavíkovo jačať, keď motor v skutočnom lietadle mal na plné pecky napríklad 1800 ot./min, tak to radšej nehlučné elektro.
Perfektné riešenie pre obrie makety sú "veľavalcové" motory MOKI. Ale ako som už niekde hovoril, keď budem mať dva domy, jeden predám a kúpim si za to mokinu.
Alebo elektro a zvukový modul. Čo sa týka hmotnosti, celková hmotnosť audiosystému na tomto modeli https://www.youtube.com/watch?v=vcLi-4GqAWc je 350g aj s káblami. Ozvučený mám dokonca aj model o hmotnosti 2700g (tam systém váži 190g).
Uvedené sa, podľa mňa, týka makiet. U akrobatov alebo trénerov by som to neriešil.
Inak, elektro má minimálne jednu výhodu: keď pohnem pravým kniplom dopredu, motor naozaj zvýši otáčky.
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spalovací vs Elektro
Vítej!Kamil píše: Keď komické, tak komické. Je to samozrejme vec názoru, každý má iné priority.
Na štvrťmaketách, polomaketách a maketách sa mi páči, ak majú podobný letový prejav ako má (alebo mohla mať) ich predloha a prípadne aj zvuk motora je podobný predlohe. Ak to má zvučať ako krovinorez alebo dvojtaktne žhavíkovo jačať, keď motor v skutočnom lietadle mal na plné pecky napríklad 1800 ot./min, tak to radšej nehlučné elektro.
Perfektné riešenie pre obrie makety sú "veľavalcové" motory MOKI. Ale ako som už niekde hovoril, keď budem mať dva domy, jeden predám a kúpim si za to mokinu.
Alebo elektro a zvukový modul. Čo sa týka hmotnosti, celková hmotnosť audiosystému na tomto modeli https://www.youtube.com/watch?v=vcLi-4GqAWc je 350g aj s káblami. Ozvučený mám dokonca aj model o hmotnosti 2700g (tam systém váži 190g).
Uvedené sa, podľa mňa, týka makiet. U akrobatov alebo trénerov by som to neriešil.
Inak, elektro má minimálne jednu výhodu: keď pohnem pravým kniplom dopredu, motor naozaj zvýši otáčky.
Tak to by mně nenapadlo, že se tu ozve přímo majitel. Asi nemá cenu se s tebou hádat, takže se diplomaticky uchýlím do pozadí, ale mě by to prostě nenaplňovalo, takže zvukový modul nee. Ale nikomu to neberu, takže proč ne.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: Spalovací vs Elektro
Ďakujem za privítanie.
Modelárstvo je krásny koníček a každý ho je "povinný" robiť tak, ako ho to baví.
Inak so spaľovákmi mám nalietaných veľa veľa hodín, ale bolo to asi pred sto rokmi, boli to upútance poháňané detonačnými dvaapolkami MVVS.
Teraz si "realisticky" poletujem so svojimi štvrťmaketami skľudom osmičky, nejaký ten premet a výkrut, snažím sa lietať správne zatáčky, ...
V páci je Avia BH-3, samozrejme elektro, so zvukom motora plusmínus BMW IIIa.
Nech ti to lieta.
Modelárstvo je krásny koníček a každý ho je "povinný" robiť tak, ako ho to baví.
Inak so spaľovákmi mám nalietaných veľa veľa hodín, ale bolo to asi pred sto rokmi, boli to upútance poháňané detonačnými dvaapolkami MVVS.
Teraz si "realisticky" poletujem so svojimi štvrťmaketami skľudom osmičky, nejaký ten premet a výkrut, snažím sa lietať správne zatáčky, ...
V páci je Avia BH-3, samozrejme elektro, so zvukom motora plusmínus BMW IIIa.
Nech ti to lieta.
Re: Spalovací vs Elektro
Tak pokud má mít letadlo maketový zvuk, tak buď se tam dá spalovák nebo se to musí vyřešit tím zvukovým modulem. Moc dalších možností už není (jestli nějaké)
Osobně pokud bych takový zvuk vyžadoval, tak bych to asi řešil nějakým tím modulem, ale zatím mám rád spíše tiché létání.
Osobně pokud bych takový zvuk vyžadoval, tak bych to asi řešil nějakým tím modulem, ale zatím mám rád spíše tiché létání.