Pokud se vám nezobrazují některé příspěvky, nebo nemůžete stahovat přílohy z nich, je to způsobeno tím, že nejste přihlášeni. Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.

První spalovák

Vše co se týká spalovacích motorů a modelů jimi poháněných.
Odpovědět
PavelN
Plodný uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 čer 2011 13:20

Re: První spalovák

Příspěvek od PavelN »

Oboje budou v pohodě.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Karas
Mazák
Příspěvky: 1099
Registrován: 10 čer 2011 13:18
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: První spalovák

Příspěvek od Karas »

Tak mám tu aktuální foto ze stavby. Přidělaný motor a upravený motorový kryt. Slepená křídla a udělaný lože pro serva.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

vitstar
Plodný uživatel
Příspěvky: 298
Registrován: 03 srp 2011 14:58

Re: První spalovák

Příspěvek od vitstar »

Dobře to vypadá, jen se mi na fotce zdá ten motor utopený v krytu. :o Až namontuješ vrtuli bude pravděpodobně škrtat o kryt. :mrgreen:

Uživatelský avatar
Karas
Mazák
Příspěvky: 1099
Registrován: 10 čer 2011 13:18
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: První spalovák

Příspěvek od Karas »

vitstar píše:Dobře to vypadá, jen se mi na fotce zdá ten motor utopený v krytu. :o Až namontuješ vrtuli bude pravděpodobně škrtat o kryt. :mrgreen:
;) Už jsi druhej co mě a to upozorňuje. Vím o tom, špatně jsem vyříznul díru na válec a jehlu, takže je to celý postunutý dozadu. Dám tam podložky, takže by to mělo být OK. ;)
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

Uživatelský avatar
Karas
Mazák
Příspěvky: 1099
Registrován: 10 čer 2011 13:18
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: První spalovák

Příspěvek od Karas »

Ty "vzpěry" co k tomu dávají jsou k vzteku. Nechápu, proč v křídle a v trupu je preklizka, do které se zašroubují a samotné vzpěry jsou balzové. Ty šroubky v tom prostě nedrží. :? :evil: To je první věc, která mě nasra...a. :cry: ;) :lol:
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

zdekar
Zkušený
Příspěvky: 889
Registrován: 10 čer 2011 14:00

Re: První spalovák

Příspěvek od zdekar »

Balsové vzpěry? :shock: A co dáš místo nich? Uhlík nebo plast?

Uživatelský avatar
Karas
Mazák
Příspěvky: 1099
Registrován: 10 čer 2011 13:18
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: První spalovák

Příspěvek od Karas »

zdekar píše:Balsové vzpěry? :shock: A co dáš místo nich? Uhlík nebo plast?
Psal jsem to v "" v podstatě to vzpěry nejsou, jsou tam kvůli maketovosti. Ovšem když se s nima manipuluje tak ty šroubky tam prostě nedrží. Proto mě zaráži, proč je někde překližka a někde balza. :?:
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

Uživatelský avatar
aviatik666
Zelenáč
Příspěvky: 34
Registrován: 30 srp 2011 07:16
Bydliště: Hradec Králové

Re: První spalovák

Příspěvek od aviatik666 »

Obávám se že ty vzpěry nebudou jen kvůli maketovosti, jestli jsou opravdu z balzy tak to musel číňan zkurvit.

Uživatelský avatar
Karas
Mazák
Příspěvky: 1099
Registrován: 10 čer 2011 13:18
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: První spalovák

Příspěvek od Karas »

aviatik666 píše:Obávám se že ty vzpěry nebudou jen kvůli maketovosti, jestli jsou opravdu z balzy tak to musel číňan zkurvit.
Ale jo. Křídla jsou dostatečně tuhý, mají uzavřený nosník a spojka byla taky z pořádnýho špalku. ;)
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

zdekar
Zkušený
Příspěvky: 889
Registrován: 10 čer 2011 14:00

Re: První spalovák

Příspěvek od zdekar »

nj, ale i jen na okrasu to může snadno přelomit třeba tvrdší stonek trávy (pokud náhodou vleze do cesty). Z kolikátky balsy to je a budeš to tedy nahrazovat něčím jiným?

Odpovědět

Zpět na „Modely na spalovací motory“