No ještě dám pár startů a pak napíšu zda budu řešit výkonnější motor, nebo se spokojím s tímto. Jinak létání s pylonem je pro mne řešení, jak létat kdy se mi chce a nebýt závislý na nikom a na ničem. Žádné drastické zhoršení letových vlastností se nekonalo a nekoná. Troufám si říct, že pro běžné, nerad používám termín "rekreační" létání, protože já stejně nijak jinak nelétám, přítomnost pylonu letové vlastnosti téměř nijak neovlivňuje. Při termickém létání to já sám nijak nepociťuju a jediné kdy je let trochu ovlivněn je nízko nad zemí, kdy přistání jsou poměrně krátká a je tudíž potřeba držet model mírně na rychlosti. Ovladatelnost modelu VT-116 je až překvapivě dobrá a to i přes to , že je řešen jen jako V2. Pokud někdy seženu někoho kdo mi nahraje nějaké video dal bych to někam, pokud to teda zvládnu

