motorový kluzák
motorový kluzák
Nějak to začít musí. Tak jen pro kouknutí a začátek.
Více méně vlastní konstrukce.
rozpětí - 2350mm
hmotnost - 1340g
motor - TR 35-30
reg - TR plush 25 A
bat - 3S 2200 mAh
http://aero1000.rajce.idnes.cz/Motorizovany_kluzak/
Více méně vlastní konstrukce.
rozpětí - 2350mm
hmotnost - 1340g
motor - TR 35-30
reg - TR plush 25 A
bat - 3S 2200 mAh
http://aero1000.rajce.idnes.cz/Motorizovany_kluzak/
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Re: motorový kluzák
Člověče,ta hmotnost se mi líbí,to máš fakt tak lehké?
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro !!!
Re: motorový kluzák
Ano mám a to ještě nejsem úplně spokojen. Původně tam byl spalovák 2ccm. A vzhledem k předpokládaným vibracím jsem model, zejména trup, dělal trochu robustnější. Letos na jaře jsem ovšem model elektrifikoval. Uvažuju o nové, lehčí výškovce a pokud bych na ní ušetřil cca 10-15g, tak na dovážení vpředu ušetřím rázem dalších 20-30g.Je ovšem otázka zda těch cca 40g bude až takový přínos. Faktem je, že při konstrukční stavbě se dá dosáhnout skutečně lehkých modelů a stále to má slušnou pevnost a odolnost. Pár ran už model dostal.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Re: motorový kluzák
Myslím,že s uvedeným pohonem,to bude celkem slušně stoupat
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro !!!
Re: motorový kluzák
Vypadá to pěkně... Co tam máš za vrtuli?PavelN píše: http://aero1000.rajce.idnes.cz/Motorizovany_kluzak/
Re: motorový kluzák
Stoupá to celkem slušně myslím, že za minutu motorového letu cca na 80-90% výkonu - hrubým odhadem 200m pokud je termický počasí tak i víc. Na moje lítání to bohatě stačí. Vrtuli tam mám původně ze spalováku 200/150. Změřený odběr je cca 18A. Tahle sestava mi za slušných podmínek zaručí 20 minut lítání na jednu baterku.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Re: motorový kluzák
Co tam dát sklopku?Nemáš strach,že vrtuli ulomíš?
Dej blbci funkci,on vymyslí lejstro !!!
Re: motorový kluzák
Sklopka by tam nešla vzhledem k tomu placatému čumáku. Proto tam mám přistávací kolečko, které spíš plní funkci bránící právě poškození vrtule. Zatím to funguje.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
- boboland
- Zelenáč
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28 čer 2011 10:09
- Bydliště: Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: motorový kluzák
velmi pekné, gratulujem k peknému lietadielku
ja si zatiaľ na to netrúfam (idem skusit nieco z polystyrenu).
ja si zatiaľ na to netrúfam (idem skusit nieco z polystyrenu).
Združenie nič netušiacich - http://www.znn.sk
Re: motorový kluzák
Tak mi odešlo ložisko na motoru TR 35-30. Kamarád mi objednal nové, tak snad budou co nejdřív. V tomto směru mě to trochu zklamalo, ale na druhou stranu za ty peníze nemůžu chtít buhví-co. A na takové obyčejné modelaření to bohatě stačí. Takže z nákupu čínských komponentů asi netřeba mít strach.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/