Pokud se vám nezobrazují některé příspěvky, nebo nemůžete stahovat přílohy z nich, je to způsobeno tím, že nejste přihlášeni. Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Zálet FW 190
Zálet FW 190
Zdarec
Od Hoblíka jsem získal videa záletu dvou obřích modelů FW 190. Veškerý komentář je zbytečný, snad jen pár parametrů. Rozpětí 2,6 m, motor 5 válec hvězda MOKI 250 ccm, hmotnost okolo 22 kg.(ty parametry berte s rezervou)
http://www.youtube.com/watch?v=ZvIMZaGhnrk
http://www.youtube.com/watch?v=aOCUMDNq2iU
Pajax 007
Od Hoblíka jsem získal videa záletu dvou obřích modelů FW 190. Veškerý komentář je zbytečný, snad jen pár parametrů. Rozpětí 2,6 m, motor 5 válec hvězda MOKI 250 ccm, hmotnost okolo 22 kg.(ty parametry berte s rezervou)
http://www.youtube.com/watch?v=ZvIMZaGhnrk
http://www.youtube.com/watch?v=aOCUMDNq2iU
Pajax 007
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zálet FW 190
Tak tohle jsi se dávat nemusel.Pajax 007 píše:Zdarec
Od Hoblíka jsem získal videa záletu dvou obřích modelů FW 190. Veškerý komentář je zbytečný, snad jen pár parametrů. Rozpětí 2,6 m, motor 5 válec hvězda MOKI 250 ccm, hmotnost okolo 22 kg.(ty parametry berte s rezervou)
http://www.youtube.com/watch?v=ZvIMZaGhnrk
http://www.youtube.com/watch?v=aOCUMDNq2iU
Pajax 007
Na začátku jsem byl nadšen, prostě nádherný éro. Už při tom prvním náletu na přistání jsem si říkal, že je moc rychlej, no a to druhý přistání...no comment.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: Zálet FW 190
škoda veliká...
Co bylo s tou směrovkou?
Co bylo s tou směrovkou?
- LV
- Znalý uživatel
- Příspěvky: 99
- Registrován: 02 črc 2011 09:16
- Bydliště: Trenčianska Turná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zálet FW 190
Nič. Veľké plošné zaťažanie. Pri strate rýchlosti to šlo okamžite do vrtáku. Na 2,6m a 22kg (ak je to pravda) sa nič iné ani čakať nedalo. Keby to malo 15-16 kíl tak by to bolo lepšie...zdekar píše:škoda veliká...
Co bylo s tou směrovkou?
Nie som zlý, iba rýpem. Do menej chápavých.
Re: Zálet FW 190
Já ty parametry mám zprostředkovaně takže to berte s rezervou, spíš ještě Hoblík říkal něco o tom že byl moc těžký na zadek. Pajax 007
Re: Zálet FW 190
No teda! Takový pěkný stroj, ale je fakt, že měl asi těžiště dost vzadu, při startu to bylo docela pěkně vidět. No a jestli to opravdu vážilo okolo 22 kg tak tyto 2 podmínky jsou zárukou takového konce. Škoda , ale k tomuhle koníčku to riziko patří.
Re: Zálet FW 190
Tak jsem kluci včera viděl reinkarnovaný FW - 19O. Naprosto stejný, super. Start na pár metrech, let skvělý. Bohužel nakonec to byl nouzák a jak na potvoru u obou. Jednomu krátce po startu vypověděl motor a tak šel se zataženýma kolama do pole. Druhý lítal tak dlouho, až mu došlo palivo (právě začal okruh na přistání) takže také pole. Ale modely jsou to neskutečně vymakané. Bohužel, když nejde motor tak s tím pilot nic neudělá
Re: Zálet FW 190
Fotky ze soboty
Boj mezi spojenci a Luftwaffe dopadl jednoznačně
http://hynekmyto.rajce.idnes.cz/Zalet_F ... ek_628.jpg
Boj mezi spojenci a Luftwaffe dopadl jednoznačně
http://hynekmyto.rajce.idnes.cz/Zalet_F ... ek_628.jpg
Re: Zálet FW 190
On byl celej ten let nějakej rozhozenej, jako kdyby neměl expa, nebo veliký výchylky, nebo co. A to druhý přistání, to bylo brutální klesání, tak nepřistávám ani s eppákem, natož s takovým érem, který ale stejně asi nikdy mět nebudu.
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
Re: Zálet FW 190
Letadla parádní, ale pro mě už moc vzdálená kategorie (hlavně tou váhou). Ten podvozek musí být hodně vyztužen, aby unesl 22kg při dosednutí. Já radši když to ty kola nemá vůbec a zároveň dokáže startovat ze země.