Sháním náhradu za tenhle motor , který se už bohužel nedá sehnat
Chtěl bych něco kvalitnějšího, klikovku uloženou v ložiskách a s dobrým výkonem od 0,85 - 1,1 PS. Do čínských motorů jít nechci.
Koukal jsem na motory OS MAX 25FX a AX, ale ty v ČR snad ani nejsou nikde skladem. Pak na MVVS 4,0 GFS/R-ABC-RC Combat a nebo MVVS 4,6 GFS/R - ABC - RC (.28), ale tenhle už MVVS nemá ve svém sortimentu a sehnat ho bude asi taky problém
Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Mohu nabídnout ten MVVS 4,0. Koupil jsem ho před několika lety a ani jsem jej nezaběhl. Mám jej stále v originálním balení.
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Tak jsem sehnal na netu i tu původní 3,5 gfs rc abc. Pokud to klapne tak snad budu mít 2 a taky nové
Kolik by jsi za ni chtěl? Klidně napiš do SZ
Kolik by jsi za ni chtěl? Klidně napiš do SZ
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Tak motůrek už mám a úplně nový ještě z dob Českoslovenka i s laděným tlumičem.
Dnes jsem ho zaběhnul a teď chytá někdy na poprvé max na potřetí a ani mne nekopal .Je to hodný kluk
Dnes jsem ho zaběhnul a teď chytá někdy na poprvé max na potřetí a ani mne nekopal .Je to hodný kluk
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
A ta vůně ricínu Lítá tady ještě někdo čmuďáky a nebo už jen elektro?
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Já lítám žhavíky. Je to úplně něco jiného. ale chci časem přejít na benzín.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
To jsem rád, já myslel, že už lítaj všichni elektro
Koukal jsem taky na benzinové motory, ale mají velkou hmotnost o proti žhavíkům a ty lepší jsou až větší kubatůry. Na druhou stranu pak ale neřešit tolik náklady na palivo by bylo fajn. Ale nevím kam bych pak to obří éro schoval
Koukal jsem taky na benzinové motory, ale mají velkou hmotnost o proti žhavíkům a ty lepší jsou až větší kubatůry. Na druhou stranu pak ale neřešit tolik náklady na palivo by bylo fajn. Ale nevím kam bych pak to obří éro schoval
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
letu zdar!
ono je nakonec jedno jak velké éro máš. Viděl jsem zaparkovanou dvoumetrovku v panelákové ložnici a nebyl problém. Je to o tom jak tolerantní partnerku máš a jak dalece fandí tvým koníčkům. Já sám provozuji už jen benzín a na takové to domácí polétání sem tam nějakou elektriku. Ale benzín je benzín. Velká éra mají prostě letový projev jiný(lepší) než malá a s přibývajícím věkem člověk ocení tu velikost zvlášť když mu ubývá zrak
ono je nakonec jedno jak velké éro máš. Viděl jsem zaparkovanou dvoumetrovku v panelákové ložnici a nebyl problém. Je to o tom jak tolerantní partnerku máš a jak dalece fandí tvým koníčkům. Já sám provozuji už jen benzín a na takové to domácí polétání sem tam nějakou elektriku. Ale benzín je benzín. Velká éra mají prostě letový projev jiný(lepší) než malá a s přibývajícím věkem člověk ocení tu velikost zvlášť když mu ubývá zrak
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Tak to by si nám, méně znalým benzinu, mohl něco poradit. Značku, kubaturu, hmotnost modelu,... Přijde mi, že benziny se vyplatí až od 20 ccm? díky hmotnosti a výkonu o proti žhavíku, na druhou stranu musí mít benzin daleko menší spotřebu a tím pádem i menší nádrž, takže s přirůstající velikostí a hmotnosti určitě benzín. Od jaké velikosti a kubatury jít do benzinu?
Jinak žena tolerantní zatím je, ale jako každá brzy přestane chápat, proč máš 5 větroňů a 6 motoráků? a pořád je to málo Navíc větroně mají většinou 3m tak něco podobného by se mezi ně určitě vešlo
Máme menší domeček a v mrtvém prostoru podkroví by bylo při nejhorším ještě místa
Jinak žena tolerantní zatím je, ale jako každá brzy přestane chápat, proč máš 5 větroňů a 6 motoráků? a pořád je to málo Navíc větroně mají většinou 3m tak něco podobného by se mezi ně určitě vešlo
Máme menší domeček a v mrtvém prostoru podkroví by bylo při nejhorším ještě místa
Re: Náhrada za MVVS 3,5 GFS
Radit to mi jde
Ovšem na obecný dotaz můžu jen obecné odpovědí. Z vlastní zkušenosti, stroje od 1,8-2m rozpětí výše zcela určitě benzín. Já provozuji několik motorů od 26ccm až po 112ccm. Značky jsou různé, od čínských výrobcú, ZDZ, Zenoah. Obecně lze říci a dnes se k tomu pomalu trend navrací, že motory od cca 10ccm výš lze provozovat a hlavně sehnat benzínové. Otáčkami rozhodně nemohou konkurovat metylovým motorům, ovšem mají zase vyšší kroutící moment, čili laicky řečeno utáhnou větší vrtuli ať průměrem tak stoupáním. Samozřejmě jsou težší a většinou taháš ještě navíc zapalování a baterky k němu.
Pro příklad. Provozuji Funtanu 2m, váha po několika opravách se pohybuje někde mezi 6-7kg, nádrž 300ml, baterky 2S A123, motor původně ZDZ 40 nyní Zenoah Titan 38, vrtule 20/8, 20/10. Nádrž vystačí na 12min letu s rezervou, ale většinou létám tak 8- 10 min. Takže tak.
Ovšem na obecný dotaz můžu jen obecné odpovědí. Z vlastní zkušenosti, stroje od 1,8-2m rozpětí výše zcela určitě benzín. Já provozuji několik motorů od 26ccm až po 112ccm. Značky jsou různé, od čínských výrobcú, ZDZ, Zenoah. Obecně lze říci a dnes se k tomu pomalu trend navrací, že motory od cca 10ccm výš lze provozovat a hlavně sehnat benzínové. Otáčkami rozhodně nemohou konkurovat metylovým motorům, ovšem mají zase vyšší kroutící moment, čili laicky řečeno utáhnou větší vrtuli ať průměrem tak stoupáním. Samozřejmě jsou težší a většinou taháš ještě navíc zapalování a baterky k němu.
Pro příklad. Provozuji Funtanu 2m, váha po několika opravách se pohybuje někde mezi 6-7kg, nádrž 300ml, baterky 2S A123, motor původně ZDZ 40 nyní Zenoah Titan 38, vrtule 20/8, 20/10. Nádrž vystačí na 12min letu s rezervou, ale většinou létám tak 8- 10 min. Takže tak.
Who is online
Users browsing this forum: Oncrawl [Crawler] and 0 guests