Tak teraz si to zazdil.Karas píše:Abych to vrátil do původních kolejí, tak jsem zkusil dát do kupy ceny a porovnání obou verzí do té Bellancy. To co k tomu doporučují.
Power 46 Outrunner 670ot/V
2230,-
Regulátor Castle Phoenix ICE 75 LITE
2470,-
2x Dualsky Xpower 4000mAh 4S EX
2420,-
CELKEM: 9540,-
Srovnáme-li to se spalovací verzí tak:
Motor 52 A 8,5 ccm ASP
1739,-
Ni-Mh 6/2000 Eneloop
419,-
Palivo 20/80 Fai 5 l Hyper
429,-
CELKEM: 2587,-
Rozdíl je více než markantní. Samozřejmě, že by se dalo sehnat levnější elektroniku (z HC) ale beru to čistě z tuzemska.
Zastávám názor, že elektrika je levnějš pro menší a lehčí letadla. Neříkám, že ta Bellanca je velká a těžká, ale v porovnání s běžnými modely co v mém okolí nejčastějí létá je to obřík.
Porovnávať motor power46 (Výkon 10ccm s laďákom) a ASP 8,5ccm je zcestné. Porovnaj to z OS 10ccm + laďák
Započítať 5l paliva (pri 10ccm na 25 štartov) oproti 2x 4S Lipol (aj pri zlej konštalácii je to cca 200 štartov, v lepšom prípade 400)
Chýba ti tam servo plynu a oproti tomu regulátor CC? Do Belanky? Tam ti stačí 60A Turnigy Plush za 30USD