Abych to tu trochu oživil tak jsem se musel pustit do další stavby
Jak 3 i Thunderbolt jsou připravené k potáhnutí tak abych nelenil, oprášil jsem plánek z mládí. Využil zbytků balsy a překližky, ze skříně vytáhl nevyužitou MVVS 3,5 a hurá do tohohle celkem líbivého dvouplošníku.
Pokud se vám nezobrazují některé příspěvky, nebo nemůžete stahovat přílohy z nich, je to způsobeno tím, že nejste přihlášeni. Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Amatol (Petr Bulka)
-
- Zkušený
- Příspěvky: 663
- Registrován: 19 říj 2013 21:26
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amatol (Petr Bulka)
Něco málo ze stavby.
Re: Amatol (Petr Bulka)
Dvouplošníky jsou paráda. Vypadá to i krásně ve vzduchu. Mám tu jednoho kolem 140 cm, létal s 8.5, pak havaroval a byl mi darován. Mám ho nachystaného k rekonstrukci jenže mám dva problémy. je mohutně promaštěna přední část trupu, tak nevím jaké lepidlo, nebo zda to řešit komplet výměnou mastných částí a druhej problém je motor. Žhavíky nezvládám.
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
-
- Zkušený
- Příspěvky: 663
- Registrován: 19 říj 2013 21:26
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amatol (Petr Bulka)
Tak s tou promaštěnou částí to bude problém a nejspíš bude potřeba jejich celá výměna. Kdysi dávno jsem opravoval čumák trupu modelu pluto. Všechno zasrané od detoňáku a promaštěná balza. Zkoušel jsem to odmaštovat nitrem, toluenem a stejně to nepomohlo. Nakonec jsem to nějak polepil a teď mi leží v dílně na skříni a zatím z něj postupně beru kolečka, táhla, serva Na konec ho buď nechám klukovi na lítání až se bude učit a nebo s ním zatopím. Celý byl potažený obarvenou mikalentou a teď teda moc hezky nevypadá .
Nicméně dnes každý čumák a prostor nádrže vždycky vypatlám epoxy 1200. Po havárce se ale většinou stejně dostane do prasklin olej z motoru. ale když se to hned odmastí tak se to dá ještě zachránit.
Nicméně dnes každý čumák a prostor nádrže vždycky vypatlám epoxy 1200. Po havárce se ale většinou stejně dostane do prasklin olej z motoru. ale když se to hned odmastí tak se to dá ještě zachránit.