Pokud se vám nezobrazují některé příspěvky, nebo nemůžete stahovat přílohy z nich, je to způsobeno tím, že nejste přihlášeni. Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
nestabilní let
-
- Plodný uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 12 čer 2011 13:46
- Bydliště: Hlinné 51801 Dobruška
Re: nestabilní let
Ahoj.No problém je vyřešen.Myslím si,že to bylo tím,že křidélka byla nastavena trimem doprava a směrovka to zase naopak přetahovala doleva.Takže letadlo z toho bylo trochu zmatené.Po seřízení to už letí dobře.
Re: nestabilní let
Takovým stylem se dá celkem obstojně brzdit model. Používám to na větroních, model má tendenci letět "bokem".Ale z tvého popisu mě to nenapadlo. Je to vpodstatě i způsob letu přistání velkých letadel při silném bočním větru. Tuším, že Salaman zde někde dal nějaký odkaz na takováto přistávání.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
http://aero1000.rajce.idnes.cz/