Pokud se vám nezobrazují některé příspěvky, nebo nemůžete stahovat přílohy z nich, je to způsobeno tím, že nejste přihlášeni. Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.

VT-116

Modely letadel bez pohonné jednotky. V poslední době jsou oblíbené modely kategorie F3K.
Odpovědět
PavelN
Plodný uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 čer 2011 13:20

VT-116

Příspěvek od PavelN »

Možná to nepatří zcela to této kategorie, ale je to větroň. Jako vše co dělám vlastní stavba dle plánu p. Fary.
rozpětí cca 3000 mm
hmotnost 1730 g
ploš.zatížení 35g/dm
Zatím můj nejnovější přírustek teprve nyní jsem ho vyvážil ale ještě nezalétal.Postupně dodám finální foto.
http://aero1000.rajce.idnes.cz/VT-116/
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/

ksanddy
Zelenáč
Příspěvky: 40
Registrován: 16 čer 2011 14:59

Re: VT-116

Příspěvek od ksanddy »

jj dobrá práce...Až bude po záletu, tak dej prosím vědět. Díky

t9x
Znalý uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 17 čer 2011 12:30

Re: VT-116

Příspěvek od t9x »

no tak to je paradni, prace jak na kostele, tesim se na fotky z litani :)

PavelN
Plodný uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 čer 2011 13:20

Re: VT-116

Příspěvek od PavelN »

Tak jsem konečně zalétal větroně http://aero1000.rajce.idnes.cz/VT-116/#VT062.jpg + pár foto hotového modelu, na 1. pokus letěl líp než jsem čekal, což mi udělalo radost. Stačilo jen trochu dotrimovat výškovku.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Karas
Mazák
Příspěvky: 1099
Registrován: 10 čer 2011 13:18
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: VT-116

Příspěvek od Karas »

Tak to je hodně pěkný, klasika je klasika o to lepší pocit je když letí vlastní éro. ;)
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

PavelN
Plodný uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 čer 2011 13:20

Re: VT-116

Příspěvek od PavelN »

Pokud postavím letadlo a ono funguje, tak je to takové zadostiučinění a potvrzení, že ta práce nebyla nadarmo. A zároveň nakopnutí k dalšímu lepení, proto už mám rozjetýho Blaníka http://aero1000.rajce.idnes.cz/L-13_Blanik/ , ale k tomu se dostanu asi až na podzim a vypadá to na hodně dlouho, tak jsem dělal jen jednoduché věci a spíš připravuju jednotlivé díly.
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
LV
Znalý uživatel
Příspěvky: 99
Registrován: 02 črc 2011 09:16
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

Re: VT-116

Příspěvek od LV »

Len tak ďalej. Z teba niečo bude Obrázek
Nie som zlý, iba rýpem. Do menej chápavých.

PavelN
Plodný uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 čer 2011 13:20

Re: VT-116

Příspěvek od PavelN »

Přidáno pár dalších fotek z létání http://aero1000.rajce.idnes.cz/VT-116/#P1040269.jpg
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/

Odpovědět

Zpět na „Házedla a DLG“