Já bych tam udělal plovoucí výškovku. Neptej se mě proč. Prostě mi to přijde tak trochu konstrukčně jednodušší. Nevím jak ten plán přesně vypadá, ale asi bych se nebál ani posunutí výškovky před směrovku a udělat ji jako jeden kus s kormidlem..
...ten Admirál vypadá takhle:
http://rc-model.rajce.idnes.cz/Almanach ... one_1_.jpg
http://rc-model.rajce.idnes.cz/Almanach ... one_2_.jpg
Skus si ho pořádně prostudovat a pak opět navrhni dle tebe nevhodnější řešení. Možná když vezmeš v potaz, pro jakou soutěžní kategorii bylo toto letadlo optimalizováno , tak bude vše jasnější ( vzájemné poměry velikosti řídících a stabilizačních ploch , velikost vzepětí, mohutnost Vop, Sop, použitý profil, hodnota štíhlosti křídla i Vop....)
Zastávam názor že buď ho postavit s minimálními úpravami tak jak je, nebo v případě zcela odlišných požadavků na letový projev, bylo potřeba zvolit jinak koncipovaný model.
Základní informace ,co proč a jak již stavitel dostal (na jiném foru i v poště).
Ale dobrá, můžem o problému vést debatu i zde na foru.
Ještě technická k navrhované pozici výškovky před směrovkou....
Omlouvám se ,protože se mi nedaří na netu najít samostatný obrázek a nechce se mi ani skenovat... Tož si otevři diplomku z následujícího odkazu a nalistuj na stranu 26-27. Je tam lehkej nástin toho , co se bude dít s letovými vlastnostmi poletuchy , pří různé výškové a dopředné poloze vop vůči sop (možná se ti to bude hodit při návrhu dalších letadel) .
http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... e_id=27071
veka