Stránka 3 z 8
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 14:14
od martin104
Kamarádi a je tu finále. Mustang je kompletní a vyvážen. Na předek jsem musel přidat 80g a na parvé křídlo 30g. Celková letová hmotnost se mě podařila dostat na rovné 3 kg (bez paliva). Fotky mě nejdou přidat do fora tak jsou tady na odkaze
http://martin104b.galerie.cz/5629725-mu ... 1#84959956
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 14:36
od Karas
Nejdou, nebo neumíš?
Vypadá to suprově, jen bych možná tu koncovku tlumiče otočil dolů a dal na ni hadičku.
S palive se dostaneš aspon na 3 a 1/4 kila.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 14:43
od martin104
nejdou přiložit, píše že jsem překročil velikost přílohy a to má 110 kb. Výfuk mám naschval nahoru. Pokud by palivo foukal pod křídlo, tak potom bordel nevyčistím z kapes na kola
. Z paliva tornádo 5% pak nebude už tolik bordelu jak z paliva 80/20.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 14:54
od Karas
Nepřekračuješ rozlišení fotky?
Připoj se na skype, něco pro tebe mám.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 15:27
od Puma163
Pěkný éro. To bude hukot jak pes ::))) A fofr ::)))) Řešils nějak polohu podvozku? Protože je často vidět jak tyto potvory se při řistávání překlápí na čumák.
už to vidím, on je ten podvozek celkem vepředu už z výroby, snad to bude stačit.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 16:30
od martin104
On jinak dát ten podvozek nejde. Pokud bych ho nahnul víc do předu,tak se mě nevejde při zavření do kapes v křídle
.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 16:51
od martin104
Vím že jsem s palivem otravnej jak furt laboruju, ale mám strach aby motor šlapal spolehlivě a tak se asi nitru nevyhnu. Napiště mě prosím váš názor, já už fakt nevím co.
Buď mu dám TORNÁDO s 5% nitra
http://www.jino.cz/palivo-heli-5-4-l-tornado-2091.html tomu se přikláním já
nebo Rapicon s 5% nitra
http://www.jino.cz/palivo-flight-5-4-l- ... -2101.html
nebo klasické palivo FAI 85/15 a do něj přimíchám 5% čistého nitra
http://www.jino.cz/nitrometan-1000ml-tornado-4972.html
Děkuji za odpovědi.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 17:37
od vitstar
Vše co uvažuješ je správně
Ta paliva se liší jen cenou a výrobcem a nitrometanem do 5% nic nezkazíš.
Jen je třeba při delší odstávce důsledně čistit a konzervovat motor. Nitrometan je korozivní
Tak ať ti to létá.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 18:10
od Puma163
No, hlavně dobře naladit. Chcípnutí se nevyhneš tak, jako tak. Já se přikláním spíš k přižhavování o kterým jsem uvažoval k té 15 MVVS, ale nakonec dostala svíčku s můstkem a jak pošlape v letu se uvidí. Asi to chce zpočátku lítat ve větší výšce, než člověk zjistí co a jak aby byl čas a prostor na doplachtění a taky pomůže obilí vyšší ::)) Ovšem už se taky těším na extru, tak zálet bude na asfaltu.
Re: Mustang P 51
Napsal: 15 dub 2012 18:15
od Karas
Puma163 píše:No, hlavně dobře naladit. Chcípnutí se nevyhneš tak, jako tak. Já se přikláním spíš k přižhavování o kterým jsem uvažoval k té 15 MVVS, ale nakonec dostala svíčku s můstkem a jak pošlape v letu se uvidí. Asi to chce zpočátku lítat ve větší výšce, než člověk zjistí co a jak aby byl čas a prostor na doplachtění a taky pomůže obilí vyšší ::)) Ovšem už se taky těším na extru, tak zálet bude na asfaltu.
Co je to ta svíčka s můstkem?