Re: JOJO
Napsal: 29 pro 2011 22:16
No nechci strašit, ale mám pocit, že reklamace dopadne tak, že přijímač bude v pořádku a závada bude nezjištěna. Takové UFO po modelářsku.
Tyhle závady po havárii se zjišťují velmi těžko neřkuli vůbec. Já musím říci, že vysílač Hitec mi do chalupy nesmí vstoupit. Po zamrznutí dualband recievru v kombinaci s Eclipsem7 jsme přišli o EXTRU 260 o rozpětí 2,5 m s motorem ZDZ 80. Z výšky cca 80m pod plným plynem. Tak si dovedete představit co asi se dalo na zemi najít. Použitelná byla pouze některá serva (s výhradou) po výměně převodů a motor, který se zaryl do oranice cca 40 cm hluboko. Ještě že týden před tím celkem vydatně pršelo. Být sucho, tak byla škoda ještě asi o 10 000,- Kč vyšší. Od té doby jsme se synkem přešli na 2,4 Spektrum DX 7 a již to bude cca 5 let co padáme pouze na ruce nebo zanedbání předletové přípravy. Palubní napájení máme osazeno A 123,2S, 2300, které po každém třetím 10min letu měníme za čerstvé. Já vím, že je to možná dost opatrnické, ale zastávám názor, že lépe měnit baterky za cca 600,- Kč, které vydrží více jak 500 nabíjecích cyklů, než model v celkové hodnotě 50 000,-. Uvědomte si celkem jednoduchou aritmetiku. Ta suma cca 1300,-Kč za troje baterky je vyvážena jistotou, že se mi nesesype výše zmíněný model na zem a nedej bůh nezpůsobí další škody na cizím majetku nebo zdraví. To platí všeobecně pro modely od velikosti cca 1m rozpětí a výše. Bohužel tato zkušenost mě prostě poučila o tom, že souprava Hitec nepatří do modelu se kterým se nechci brzo rozloučit. A nezmění na tom nic. Je to spotřební elekronika na střední uživatelské úrovni a člověk by neměl být zklamán pokud ho takhle zradí. Zamrzí to, ale měli bychom být schopni se poučit z předchozích chyb. Pokud ne, je to náš boj a musíme jej přijmout se všemi důsledky z toho vyplývajicími. Každého modelu je škoda a určitě Martinovi nepřeji to zklamání. Mám jich za sebou nepočítaně a pokud si čloívěk roztříská model na ruce může znectít sám sebe, ale na nevyzpytatelnou techniku? Děkuji nechci.
Tyhle závady po havárii se zjišťují velmi těžko neřkuli vůbec. Já musím říci, že vysílač Hitec mi do chalupy nesmí vstoupit. Po zamrznutí dualband recievru v kombinaci s Eclipsem7 jsme přišli o EXTRU 260 o rozpětí 2,5 m s motorem ZDZ 80. Z výšky cca 80m pod plným plynem. Tak si dovedete představit co asi se dalo na zemi najít. Použitelná byla pouze některá serva (s výhradou) po výměně převodů a motor, který se zaryl do oranice cca 40 cm hluboko. Ještě že týden před tím celkem vydatně pršelo. Být sucho, tak byla škoda ještě asi o 10 000,- Kč vyšší. Od té doby jsme se synkem přešli na 2,4 Spektrum DX 7 a již to bude cca 5 let co padáme pouze na ruce nebo zanedbání předletové přípravy. Palubní napájení máme osazeno A 123,2S, 2300, které po každém třetím 10min letu měníme za čerstvé. Já vím, že je to možná dost opatrnické, ale zastávám názor, že lépe měnit baterky za cca 600,- Kč, které vydrží více jak 500 nabíjecích cyklů, než model v celkové hodnotě 50 000,-. Uvědomte si celkem jednoduchou aritmetiku. Ta suma cca 1300,-Kč za troje baterky je vyvážena jistotou, že se mi nesesype výše zmíněný model na zem a nedej bůh nezpůsobí další škody na cizím majetku nebo zdraví. To platí všeobecně pro modely od velikosti cca 1m rozpětí a výše. Bohužel tato zkušenost mě prostě poučila o tom, že souprava Hitec nepatří do modelu se kterým se nechci brzo rozloučit. A nezmění na tom nic. Je to spotřební elekronika na střední uživatelské úrovni a člověk by neměl být zklamán pokud ho takhle zradí. Zamrzí to, ale měli bychom být schopni se poučit z předchozích chyb. Pokud ne, je to náš boj a musíme jej přijmout se všemi důsledky z toho vyplývajicími. Každého modelu je škoda a určitě Martinovi nepřeji to zklamání. Mám jich za sebou nepočítaně a pokud si čloívěk roztříská model na ruce může znectít sám sebe, ale na nevyzpytatelnou techniku? Děkuji nechci.