První spalovák

Vše co se týká spalovacích motorů a modelů jimi poháněných.
zdekar
Zkušený
Zkušený
Posts: 922
Joined: 10 Jun 2011 14:00
14
Been thanked: 4 times

Re: První spalovák

Post by zdekar »

Karas wrote:Tak je jasný, že provoz spalováku je dražší. Ovšem cena elektra je vyšší cca o 7000,- (dejme tomu) Za 7000 koupím 80 L paliva.

Jasný... rozdíl 7000,- se jen tak nesmázne. Jen mě to tak zajímalo jak to vlastně vyjde provozně :) A jaká velikost nádržky zhruba odpovídá u daného motoru baterce 4000mAh :)

User avatar
aviatik666
Zelenáč
Zelenáč
Posts: 34
Joined: 30 Aug 2011 07:16
14
Location: Hradec Králové

Systémová upozornění:

Re: První spalovák

Post by aviatik666 »

Pánové, já bych asi zanechal diskuze o cenách a provozních nákladech, protože to bude stále dokola, diskuze mezi čuďákama a dráteníkama co je lepší byly, jsou a budou. Když chce někdo elektriku, ať ji má, to samé spalováky. Zastávám názor " pokud na to nemáš, tak to nedělej. A pokud to chceš dělat se sračkoidníma věcma, tak je nevnucuj ostatním." Zdá se mi že je čím dál víc lidí co chtějí tohoto krásného koníčka dělat, ale za co nejméně peněz a to prostě k sobě nejde, pokud to chci dělat na nějaké úrovni a to hlavně z hlediska bezpečnosti ( u větších letadel ) a chci se dostat od kuličkoletů někam dál, tak hold musím do toho nějakou kačku vrazit a to jak u elektra tak u spalováku. ;)

User avatar
Karas
Mazák
Mazák
Posts: 1100
Joined: 10 Jun 2011 13:18
14
Location: Týniště nad Orlicí
Been thanked: 4 times

Re: První spalovák

Post by Karas »

Co sežere víc kráva nebo kůň když táhne povoz? :lol: Stejný to je s porovnáním aku a paliva. Objektivně ti nikdo neodpoví. Tohle bych neřešil, shodli jsme se, že spalovák má vyšší spotřebu a cenu na provoz.
Nebudu skrývat náklonost k HC, mám pro to své důvody, ovšem čím dražší věc se tam koupí, tím vyšší cena to bude (clo,dph)
Zkusím jen pro zajímavost najít elektroniku z HC.

TURNIGY 50-55B 600kv Outrunner (28$)
504,-
TURNIGY TRUST 70A SBEC Brushless Speed Controller (28$)
504,-
2x Turnigy 4000mAh 4S 30C Lipo Pack (2x 48$)
1728,-
Doprava (29$)
522,-
CLO
180,-
CELKEM: 3438,- + DPH
Takže konečná cena i s DPH je 4091,-
I přes nákup v číně je to o dobrých 1500,- dražší za to bych měl 15 L paliva. ;)
Asi tak.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

User avatar
aviatik666
Zelenáč
Zelenáč
Posts: 34
Joined: 30 Aug 2011 07:16
14
Location: Hradec Králové

Systémová upozornění:

Re: První spalovák

Post by aviatik666 »

To máš to samé jako s vysílačema, na mánii se hádaj co je lepší a furt dokola. Já všechny letadla co mám ovládám Opticem 6, zatím mi to stačilo. Teď budu kupovat toto
http://www.carf-models.com/public_carf/ ... hunderbolt a na to už mi bohužel Optic 6 stačit nebude a bylo pár volů co mi doporučilo ať si koupím TG9X. :shock:

User avatar
Karas
Mazák
Mazák
Posts: 1100
Joined: 10 Jun 2011 13:18
14
Location: Týniště nad Orlicí
Been thanked: 4 times

Re: První spalovák

Post by Karas »

aviatik666 wrote:To máš to samé jako s vysílačema, na mánii se hádaj co je lepší a furt dokola. Já všechny letadla co mám ovládám Opticem 6, zatím mi to stačilo. Teď budu kupovat toto
http://www.carf-models.com/public_carf/ ... hunderbolt a na to už mi bohužel Optic 6 stačit nebude a bylo pár volů co mi doporučilo ať si koupím TG9X. :shock:
Raději se přesuňme zpět ke spalovákům. Ten Thunderbolt je pořádnej macek, jak to je velký?
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

User avatar
aviatik666
Zelenáč
Zelenáč
Posts: 34
Joined: 30 Aug 2011 07:16
14
Location: Hradec Králové

Systémová upozornění:

Re: První spalovák

Post by aviatik666 »

2800 mm a bude v něm hvězdičák 250ccm. No a k těm spalovákům ? Nejlepší bude když si to zkusíš, tyhle diskuse na netu jsou na nic. Jestli tě to láká, jdi do toho. ;)

User avatar
Karas
Mazák
Mazák
Posts: 1100
Joined: 10 Jun 2011 13:18
14
Location: Týniště nad Orlicí
Been thanked: 4 times

Re: První spalovák

Post by Karas »

aviatik666 wrote:2800 mm a bude v něm hvězdičák 250ccm. No a k těm spalovákům ? Nejlepší bude když si to zkusíš, tyhle diskuse na netu jsou na nic. Jestli tě to láká, jdi do toho. ;)
Láká mě to moc. Nechci nic přehnaně velkýho, v paneláku by se to špatně skladovalo. Ani nic drahýho jelikož studuju tak těch peněz moc není. Ta bellanca se mi moc libí a za ty peníze dřevěný éro je prostě bomba. Na stavbu už moc času mít nebudu, stavím catalinu a mám poslední ročník, takže bude dost práce do školy. Jen ještě přemýšlím jestli nemám našetřit na ten 4-takt.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

User avatar
aviatik666
Zelenáč
Zelenáč
Posts: 34
Joined: 30 Aug 2011 07:16
14
Location: Hradec Králové

Systémová upozornění:

Re: První spalovák

Post by aviatik666 »

Čtyřtakt by byl určitě lepší, co třeba tohle, ušetřil bys nějakou kačku.
http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/383244/

http://www.jino.cz/motor-61-fs-10-ccm-asp-1913.html

User avatar
Karas
Mazák
Mazák
Posts: 1100
Joined: 10 Jun 2011 13:18
14
Location: Týniště nad Orlicí
Been thanked: 4 times

Re: První spalovák

Post by Karas »

aviatik666 wrote:Čtyřtakt by byl určitě lepší, co třeba tohle, ušetřil bys nějakou kačku.
http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/383244/

http://www.jino.cz/motor-61-fs-10-ccm-asp-1913.html
To vypadá zajímavě, ušetřil bych 700,-
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.

User avatar
aviatik666
Zelenáč
Zelenáč
Posts: 34
Joined: 30 Aug 2011 07:16
14
Location: Hradec Králové

Systémová upozornění:

Re: První spalovák

Post by aviatik666 »

Na fotce vypadá nově, poslal bych mu mail jestli k tomu má doklad kvůli záruce, trochu bych licitoval a určitě by šel z cenou ještě níž. ;)

  • Similar Topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to “Modely na spalovací motory”

Who is online

Users browsing this forum: Oncrawl [Crawler] and 0 guests