
První spalovák
Re: První spalovák
Tak jsem palivo pro jistotu přefiltroval a zdá se, že běží dobře. Motor jsem musel vyladit. To vytékání paliva z karburátoru je způsobeno umístěním nádrže příliš pod karburátor. Když je poloprázdná nádrž, tak hladina je příliš nízko a tak palivo utiká. Když je téměř plná tak hydrostatický tlak je menší a proto stihnu nakopnout. Závěr tedy je, že musím podkládat ocas modelu, aby bylo možné jej nastartovat. Prý běžná věc u modelů s podvozkem vpředu. 

Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: První spalovák
s tym tlakom to nemyslis vazneKaras wrote:Tak jsem palivo pro jistotu přefiltroval a zdá se, že běží dobře. Motor jsem musel vyladit. To vytékání paliva z karburátoru je způsobeno umístěním nádrže příliš pod karburátor. Když je poloprázdná nádrž, tak hladina je příliš nízko a tak palivo utiká. Když je téměř plná tak hydrostatický tlak je menší a proto stihnu nakopnout. Závěr tedy je, že musím podkládat ocas modelu, aby bylo možné jej nastartovat. Prý běžná věc u modelů s podvozkem vpředu.

Nie som zlý, iba rýpem. Do menej chápavých.
Re: První spalovák
Jasně, že ne, blbě jsem se vyjádřil, je to uzavřená nádoba, roli zde hraje atmosférický tlak.Rozdíl hladin, který se snaží vyrovnat obě hladiny, to jest hladinu v nádrži a hladinu v palivovém systému.LV wrote:s tym tlakom to nemyslis vazneKaras wrote:Tak jsem palivo pro jistotu přefiltroval a zdá se, že běží dobře. Motor jsem musel vyladit. To vytékání paliva z karburátoru je způsobeno umístěním nádrže příliš pod karburátor. Když je poloprázdná nádrž, tak hladina je příliš nízko a tak palivo utiká. Když je téměř plná tak hydrostatický tlak je menší a proto stihnu nakopnout. Závěr tedy je, že musím podkládat ocas modelu, aby bylo možné jej nastartovat. Prý běžná věc u modelů s podvozkem vpředu.

EDIT: A prosímtě, když už se snažíš ze mě dělat blba, tak to vysvětli. Tohle nejednoznačný odpovídání mi je fakt k ho...


Klidně to může být úplně jinak, tak to zkus odůvodnit. Takhle to vypadá, že o tom víš houbeles ale schválně prudíš.

Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: První spalovák
Asi neprudí,mám model na AP 1,5 a startuji v poloze jak kdyby byl na podvozku.Na přípravku zvednu jenom předek,aby vrtule nedřela po zemi.Podvozek tam není,protože jsem ho ještě nedodělal,na to prozatím není čas a lépe se s tím přistává.Foto modelu je tady.Karas wrote:..........
Klidně to může být úplně jinak, tak to zkus odůvodnit. Takhle to vypadá, že o tom víš houbeles ale schválně prudíš.
Jinak ti držím palce,koupil jsem Solo Sport na 7,5ccm a ten bych chtěl zaletět příští rok.
Re: První spalovák
A startovat ti to jde v pohodě?ARK wrote:Asi neprudí,mám model na AP 1,5 a startuji v poloze jak kdyby byl na podvozku.Na přípravku zvednu jenom předek,aby vrtule nedřela po zemi.Podvozek tam není,protože jsem ho ještě nedodělal,na to prozatím není čas a lépe se s tím přistává.Foto modelu je tady.Karas wrote:..........
Klidně to může být úplně jinak, tak to zkus odůvodnit. Takhle to vypadá, že o tom víš houbeles ale schválně prudíš.
Jinak ti držím palce,koupil jsem Solo Sport na 7,5ccm a ten bych chtěl zaletět příští rok.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: První spalovák
Jo,startuji celkem v pohodě.Že to opravdu jde je vidět i na videu.Motory jsou 7,5ccm jeden je O.S 46 AX a druhý evolution .46. Oba stojí na podvozku a startuje se bez startéru.
Re: První spalovák
Já taky startuju v pohodě když je téměř plná nádrž. S poloprázdnou to jde hůř.ARK wrote:Jo,startuji celkem v pohodě.Že to opravdu jde je vidět i na videu.Motory jsou 7,5ccm jeden je O.S 46 AX a druhý evolution .46. Oba stojí na podvozku a startuje se bez startéru.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: První spalovák
No asi je niečo špatne...poprípade štartuješ nevhodným spôsobom. Atmosferický tlak to asi nebudeKaras wrote: S poloprázdnou to jde hůř.

Nie som zlý, iba rýpem. Do menej chápavých.
Re: První spalovák
OK, nebudeme to řešit. Prý je to normální, že palivo utiká zpátky do nádrže. Takže to už řešit nebudu. Dneska 3 starty a 3 přistání, krásně šel motor nakopnout a běžel suprově.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: První spalovák
Tak nějaký dojmy z létání. Mám vylítáno asi 2 litry, má to fakt malou spotřebu, na jednu nádrž se dá v pohodě lítat 20 minut a to to nijak nešetřím. Lítá to fakt parádně, nejlepší jsou ovšem starty a přistání, to je prostě něco.
Jedinná úprava byla, že jsem ty dvě činský šmejdy vyměnil za jedno HS-311 na křidélka. Brzdy jsem stejně nepoužíval a teď to má i větší výchylky. Jedno servo mi totiž neustále blblo (klepalo).
Takže s letadlem jsem velice spokojený a mohu vřele doporučit.
Přikládám ještě odkaz na krátky video.
Jedinná úprava byla, že jsem ty dvě činský šmejdy vyměnil za jedno HS-311 na křidélka. Brzdy jsem stejně nepoužíval a teď to má i větší výchylky. Jedno servo mi totiž neustále blblo (klepalo).
Takže s letadlem jsem velice spokojený a mohu vřele doporučit.
Přikládám ještě odkaz na krátky video.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
-
- Similar Topics
- Replies
- Views
- Last post
Who is online
Users browsing this forum: Oncrawl [Crawler] and 0 guests