Včera jsem konečně dodělal Bristola do letuschopného stavu a těšil se na dnešek
Počasí nezklamalo a první jarní den jsem využil pro zálet. Hmotnost vyšla krásných 470 gramů, zatím bez pilota a několika dalších drobností na dodělání. Byl jsem ovšem trochu rozladěný, jelikož mi E-calc neustále statečně počítal výkon motoru kolem 110W/kg a to mi nepřišlo zrovna hodně
Ale neustále mě uklidňovala hodnota zatížení necelých 17g/dm2... a dvouploch-továrna na vztlak
nakonec jsem zjistil, že na vodorovný let stačí těsně pod půl plynu... takže stříbrný AXIk na 2S nezklamal
Ráno jsem to nevydržel a po osmé hodině vyrazil mezi pole na asfaltku.... a tam to docela foukalo. Jelikož jsem byl ale tak natěšený, proběhla rychlá kontrola funkcí, plný plyn a byl ve vzduchu
Létá krásně, stačilo drobné dotrimování a už jsem si užíval poklidného letu dvouplocha ve svěžím větříku. Přistání bylo sice těsně vedle cesty do trávy a se stojkou na čumák
, ale přežilo bez poškození.....
Večer jsem dal ještě jeden let, už na louce, start z ruky, opět pěkné polétání a po 10ti minutách povedené přistání do trávy s krátkým dojezdem.
Ještě mi zbývá pár věcí, jako nabarvit vrtuli, dodělat dvířka baterek, doladit kabinu-pilota apod. Ale to už nespěchá, hlavně že to lítá. Je to pohodový éro, ale to jsem chtěl a teď musím dát dokupy něco svižnějšího na pozlobení
Ještě přidám pár fotek z podvečerního létání. Tu letovou jsem si fotil sám.... pár se jich nepovedlo, ale tahle je myslím celkem obstojná
P3201308.JPG
P3201309.JPG
P3201312.JPG