Stránka 6 z 20
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 14:16
od Karas
aviatik666 píše:Na fotce vypadá nově, poslal bych mu mail jestli k tomu má doklad kvůli záruce, trochu bych licitoval a určitě by šel z cenou ještě níž.
Jasný, zkusil bych ho. Teď si ale říkám, jestli nemám nejdříve zkusit koupit 2T, pro začátek by to stačilo a pak by se uvidělo. Nevím nevím. Jsou to věci.
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 14:22
od Karas
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 14:27
od aviatik666
Hele tak to neřeš, já ti dám ten můj vyzkoušej si to, a když tě to chytne tak mi ho někdy zaplatíš.
motor ASP 7,5
tohle žhavítko i s baterkou
http://www.jino.cz/zhavici-koncovka-pro ... -1980.html
žhavící koncovka dlouhá
http://www.jino.cz/zhavici-koncovka-dlo ... -1978.html to kdyby sis koupil gelovku
asi tři svíčky
a ať nežeru, všechno za 1.000,-
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 18:30
od Pajax 007
Laco "zabudol" na pro mě jeden podstatný problém spalovacího motoru. Spalovák se MUSÍ umět seřídit. Už několikrát se stalo že kolega se spalovacím motorem celou dobu kdy jsme s elektrikama lítali ladil spalovák. Pár sekund chodu, potom štelování, nahazování, pokus o start. A znova vzlet, chcípnutý motor , riskantní přistání,znovu štelování a tak pořád dokola. V tomhle případě s Lacem 100% souhlasím, elektrika do 5 kilo naprosto v pohodě a garantuju ti že i s dvěma baterkama si jako začátečník zalítáš rozhodně víc než se spalovákem.
pajax 007
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 19:29
od Karas
Pajax 007 píše:Laco "zabudol" na pro mě jeden podstatný problém spalovacího motoru. Spalovák se MUSÍ umět seřídit. Už několikrát se stalo že kolega se spalovacím motorem celou dobu kdy jsme s elektrikama lítali ladil spalovák. Pár sekund chodu, potom štelování, nahazování, pokus o start. A znova vzlet, chcípnutý motor , riskantní přistání,znovu štelování a tak pořád dokola. V tomhle případě s Lacem 100% souhlasím, elektrika do 5 kilo naprosto v pohodě a garantuju ti že i s dvěma baterkama si jako začátečník zalítáš rozhodně víc než se spalovákem.
pajax 007
To k tomu ale patří. Když se to seřídí, tak lítám co ostatní nabíjí. Kdo tu mluvil o začátečníkovi?
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 20:11
od Karas
Tak právě čtu recenzi v RCrevue k té Bellance. Píše tam, že použil motor MVVS 7,5 ccm a těžiště měl akorát. Nevíte kolik ten motor váží? ASP 7,5 váží asi 450g. Jinak píšou, že motor byl zbytečně silnej a létal na půl plynu.
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 20:34
od Pajax 007
Já jsem samozřejmě myslel hypotetického začátečníka se spalovacíma motorama
Navíc jak píšeš "když se to seřídí". Ale ono se to samo neseřídí a seřízení spalováku zase není až taková sranda jak by se mohlo na první pohled zdát.
Pajax 007
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 20:41
od aviatik666
Naopak je to úplná sranda vyladit spalovák, jen to chce o tom trochu něco vědět a chodí jako brus. Maximálně po parném dnu když se navečer ochladí trochu pohneš s jehlou a jede se dál.
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 20:47
od Karas
Pajax 007 píše:Já jsem samozřejmě myslel hypotetického začátečníka se spalovacíma motorama
Navíc jak píšeš "když se to seřídí". Ale ono se to samo neseřídí a seřízení spalováku zase není až taková sranda jak by se mohlo na první pohled zdát.
Pajax 007
O všem se musí něco vědět. Modelařina je právě o tom, jinak by to byla velká nuda, kdyby vše šlo hned a samo. Řešení problémů ať už ve stavbě či létání k tomu patří. Kdyžtak jsou tu modeláři z okolí tak pomůžou.
Re: První spalovák
Napsal: 31 srp 2011 22:24
od Pajax 007
Vidíš a to radši místo vztekání s motorem lítám. Ale proti gustu....
Ne vážně - elektro je pro pohodlný lidi který vadí to že je model špinavý od ric. oleje a chtějí po příjezdu na letiště být co nejdříve vevzduchu. A pokud vyladit spalováka je hračka jak tvrdí Aviatik tak nevím co dělají ti kolegové špatně
Zase když se to opravdu umí tak stačí mít nabitý přijímačovky, kanystr s metylem a můžeš být půl dne ve vzduchu.
Pajax 007