Stránka 4 z 6
Re: Obchody v ČR
Napsal: 04 úno 2013 21:51
od Pajas
Tak koukám, že se Hartman mění k lepšímu
. No co, to, že mi v Jinu za reklamaci naúčtovali 99Kč poštovné ke mně (byl tam doplatek za extra opravu, ale to neznamená, že si naúčtujou celý poštovný, navíc nám o tom neřekli ani ň) ani nechci nijak dál rozvádět, prostě nikdy více.
Re: Obchody v ČR
Napsal: 25 bře 2013 14:54
od tomíno
Velmi dobré zkušenosti mám s obchodem
http://www.prochymodel.cz Pan Procházka vždy odpověděl do hodiny, ochotně poradil, vždy vyšel vstříc. Specializuje se na vrtulníky a jejich tuning.
Občas nakupuju i na
http://www.emotors.cz Přístup k zákazníkovi nic moc ale co se týče dodání zboží a jeho kvality tak spokojenost. jen to chce informace shanět jinde než u nich.
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 08:16
od frantaletec
člověk má s obchody dobré zkušenosti,dokud se u nich nezklame.Dosud jsem obhajoval a považoval za dobrý obchod JINO v Hradci K.Po tom co mi provedli toto musím vše přehodnotit.Přijela k nám dcera s vnučkou a obdivovali muj vrtulníček zakoupený v Jinu.Dokonce si ho vnučka vyzkoušela a musím přiznat,že hned napoprvé ovládala vrtulník lépe než já.Proto jsem se rozhodl,že jí ho přes internet objednám.Když jí dorazil,volala mi zklamaně,že i když má baterku nabitou,tak se ji nedokáže zvednout ze země.Tak jsem jí řekl,at jej pošle do Jina na reklamaci.Po měsíci dceři volali,že je opraven a že dodavatel tvrdí,že byl zdevastovaný a tudíž nechtějí hradit reklamaci.Přitom jsem vrtulník před odesláním viděl a Nebyla pravda,že by byl jakkoliv poškozen.Dokonce ani vrtulové listy nebyli posekané.Chtějí na ní zaplatit opravu za 120 kč.a musí si pro něj přijet 50 km.do Hradce.Prodejce se nedokázal zastat kupujícího a jde jim zjevně jen o kšeft.Tak jsem z toho velice rozladěn.
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 08:21
od Pajas
Tak přsně něco podobného se mi stalo, viz. popis výše a od teď nakupuju jinde, nehledě na to, že mi dle mě neoprávněně nastolili poštovné, o kterém nebyla vůbec žádná řeč. Ono dokud to člověk nezažije na vlastní kůži, tak neuvěří...
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 08:53
od Karas
ČÁP ČÁP ČÁP ČÁP!! Neodsuzujte JINO kvůli jednomu člověku tam. Nakupuji v Jinu už 5 let a nikdy jsem se nesetkal s problémeme. Naopak vždy jsem byl svědkem dobrého jednání. Ať už to je Martin, co tam reklamoval vadný přijímač, nejen že mu ho vyměnili ale dali mu i nemalou slevu na nákup letadla. Mimochodem reklamace řídí přímo pelikán, Jino jej pouze zprostředkovává. Kamarád reklamoval DX6i s vadnou pákou plynu, nakonec mu po měsíci dali úplně novou.
Takže Jino je obchod jako každý jiný a pokud jsou problémy s reklamacemi, myslím že je to na straně Pelikána, který je hlavním správcem reklamací. Projistotu bych si věci fotil, než je pošlete na reklamaci.
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 09:21
od frantaletec
Jo,uznávám,že každý má s obchodem jinou zkušenost.Já proti nim doted jenom dobrou.Neznamená to,že tam přestanu chodit nakupovat,ale už opatrněji.
Dobrou zkušenost mám s obchodem pana Sršně v Dlouhé vsi u Rychnova.I když s ním mluvím,že nakupuju nejraději v Cíně,tak zachovává dekorum a nezatracuje mne a vždy se mi snaží vyhovět.Mimo jiné tam má i spoustu vrtulníku.
http://www.bzuk.eu/index.php?&page=menu1&navi=prodejna
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 09:49
od Pajas
No co Čáp, mě už JINO obralo o pár korun a nebudu se kvůli jednomu člověku zbytečně vztekat, to už radši jdu jinam. Odteď beru z RCM.cz, kde jem neměl problém. Nehledě a to, že tam maj mnohem více věcí.
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 10:39
od Karas
Pajas píše:No co Čáp, mě už JINO obralo o pár korun a nebudu se kvůli jednomu člověku zbytečně vztekat, to už radši jdu jinam. Odteď beru z RCM.cz, kde jem neměl problém. Nehledě a to, že tam maj mnohem více věcí.
Bóóže, se divím, že jsi jim tam neposlal ČOI kvůli pár korunám. Už několikrát jsem říkal, že reklamace pro Jino dělá Pelikán, takže co udělá pelikán, to ti řekne Jino, chápeš? Pelikán je hlavní distributor, takže reklamace obstarává on. Mě Čáp taky nejde pod nos, ale tvrdit tu, že je JIno obchod, který okrádá je hodně silný nařčení.
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 12:52
od Pajas
Já to chápu, vždyť jsem tam reklamaci řešil.. Pelikán se zachoval v mém případě OK, ale JINO ne, navíc obchod nemá právo požadovat finanční kompenzaci (o které jsem si vyslechl asi nejdelší přednášku) za zamítnutou reklamaci.
Pajas píše:mě už JINO obralo o pár korun a nebudu se kvůli jednomu člověku zbytečně vztekat
Karas píše:ale tvrdit tu, že je JIno obchod, který okrádá je hodně silný nařčení.
Pajas píše:No co Čáp, mě už JINO obralo o pár korun a nebudu se kvůli jednomu člověku zbytečně vztekat, to už radši jdu jinam. Odteď beru z RCM.cz, kde jem neměl problém. Nehledě a to, že tam maj mnohem více věcí.
Karas píše:Mě Čáp taky nejde pod nos, ale tvrdit tu, že je Jino obchod, který okrádá je hodně silný nařčení.
Kde tvrdím, že JINO je obchod, který okrádá?
A tvrdit, že když něco provede Čáp, tak za to vlastně JINO nemůže a tak se to nesmíme tak brát, to je prostě hodně zvláštní. Nevím, kolik stál ten vrtulník dcery frantyletce, ale zde se jedná o mnohem větší částku. Nemáš, frantaletec, k dispozici reklamační protokol od dodavatele? Měl by být v balení. On mi totiž Čáp napsal dost divně reklamační protokol, takže se divím, že Pelikán pomalu poznal závadu...
Re: Obchody v ČR
Napsal: 26 bře 2013 13:18
od frantaletec
No,chlapi už brzděte.Dcera pro ten vrtulníček ještě nejela.Ve čtvrtek jedou do Pardubic,tak se tam staví.Zatím si jenom volali.Potom dám vědět,co jí na to řekli.