Oplechování trupu:
-celý předek, který je oplechovaný je pod plechem potažený balzou. Původně byl jiný záměr povrchovky a plech jsem ,,vymyslel,, až postupem stavby. Plech je zespodu zdrsněný smirkovým papírem a lepený řídkým vteřiňákem. Kupodivu to dobře drží.
Nejdřív jsem to potáhl plechem bez naznačení nýtů/šroubů ale furt to nebylo tak nějak ono. Pak vyšel již zmiňovaný článek v časopise a došlo mi to
Jelikož jsem ale nechtěl pracně zhotovený potah trhat, vyřešil jsem to trochu po svém. Nýtování jsem naznačil na proužek plechu a ten jsem nalepil navrch. Sice kompromis a není to úplně ono, ale bylo to nejschůdnější řešení a vypadá to nakonec vcelku dobře. Hlavně se dá udělat krásný rovnoměrný spoj! Opět lepeno vteřiňákem a zdrsnil jsem pouze spodek lepeného pásku. Drží
Oplechování motorového krytu:
Tady jsem laboroval i s jinými postupy a strávil na tom spousty času.... Nakonec opět plechovka od pití a radius řešit nastříhnutím plechu na malé části a tím docílit požadovaného tvaru-samozřejmě to není úplně dokonalé.
Opět zespodu zdrsnění a lepení řídkým vteřiňákem. Veškeré nýtování je naznačené zespodu plechu před přilepením na kostru. Dělá se to trochu špatně z důvodu barevného potisku plechovky, ještě ,,počmárané,, zdrsněním a člověk se snadno ztratí v rovině a pravidelnosti. Je dobré pomoci si třeba pravítkem.
Kryt baterek mezi podvozkem:
Nejprve jsem si slepil balzový rámeček dvířek a navrch přilepil plech který je na každou stranu o 2-5mm větší, takže se krásně schovají mezery a není skoro vidět, že to jsou dvířka
Navíc jsem si odzkoušel demontáž přilepeného plechu, napoprvé se to nepovedlo podle představ. Krásně jde plech odříznout ostrým skalpelem od konstrukce bez velkých poškození balzy. Musí se teda opatrně a dostat to do ruky, ale jde to!
A vytlačení ,,nýtování,, dělám tupým důlčikem a plech mám položený na balzovém prkýnku, které dává plechu místo, kam se vytlačit.