Rapiery jsou srdcovka a moc hezky za letu vypadají... teda když to lítá...
Mám doma pár L3 a někdy plánuju postavit na ně nějaké samokřídlo s micro RC, ty už to ,,uvezou,,
Do mého Cometa jsem koupil L2 na které je určený, ale ,,HP,, což znamená větší tah a kratší doba hoření. Přineslo mi to však pár nemilých překvapení, když jsem se byl pokusit o zálet
Nějak po Novém roce se naskytlo dopoledne počasí a já jsem vyrazil s Cometem na louku v domění, že je vše OK a že si zkusím první motorový let.
Po zapálení motoru (napoprvé) jsem hodil letadlo a k mému překvápku začalo kousek přede mnou ve výšce odhozu dělat přemety! Několik za sebou se ztrátou výšky a dopad na zem.... a jízda po zemi

asi 5 metrů
Začal sem laborovat co s tím.... zkusil jsem proti údaji v plánu posunout motorem těžiště dopředu co to šlo. Původně měl snahu houpat při rychlejším odhozu při zaklouzávání. Bezmotorvý let se mírně zlepšil, ale motorový snad ani ne...
Jelikož se jedná o samokřídlo s prohnutým profilem na konci nahoru, zkusil jsem udělat jakási malá křidélka na potlačeno. I při velmi razantním hodu při zaklouzání model letěl naprosto bezvadně s plynulou ztrátou výšky a ukázkovým přistáním
V motorovém letu se to podstatně zlepšilo, ale model udělal jeden velký přemet o průměru asi 7 metrů, který nedotočil a políbil zemi

naštěstí v dobrém úhlu a nic se nerozbilo!
Tím jsem prozatím zkončil, ale dostal jsem radu ať dám za motor zespodu trupu deflektor, ktarý bude při správném nastavení snad řešením....
Ale možná bude lepší koupil normální L2, ne HP. HP mají opravdu velkou sílu, pro tento model zbytečnou a zbytečně kratší dobu hoření.
Očouzená spodní část za motorem po prvním ,,letu,,
P1020475.JPG
Dodatečná křidélka
P1020481.JPG