
No nic, podle mého se vždycky všechno musí ,,pokřtít,,

Šel jsem na jednu nepoužívanou asfaltku, že si s Bristolíkem zkusím více startů a přistání ze země. Trochu se rozfoukalo, ale nic čeho bych se zalekl a to byla možná chyba. Při jednom tvrdším přistání v náklonu a jen na jedno kolo se mi vytrhl podvozek s kouskem balzy od trupu (ale na druhé straně než na kterou to dosedlo). Ani jsem to nejdřív nezpozoroval a udělal ještě další starty a přistání až při vyndávání baterek po lítání. Naštvalo to, ale nic co by nešlo opravit. Trochu naprasklé na dvou místech které přimáčknu k sobě a proleju vteřiňákem, řekl jsem si......
Pak jsem ještě u jednoho Deproňáka za letu ztratil vrtuli, asi praskla gumička. Naštěstí kousek od sebe, přistál jsem k noze a pár korun za GWSku a gumičku vem čert....

Doma jsem se rozhodl dát vše do původního stavu. Nová vrtule a silnější gumička tam byla hned, OK. A pak jsem se dal do Bristolíka, otočil ho na záda, narovnal do původního stavu vytržené díly a že to proleju lepidlem.... Použil jsem novou jehlu na vteříňák, jelikož ta co tam byla už nešla vyčistit, byla zalepená. První část opravovaného spoje OK, ale druhá..... jak jsem vytlačoval lepidlo z tuby, jde to občas hůř, stlačil jsem lahvičku, vypadla jehla a dost lepidla doslova kydlo na letadlo a parádně to poteklo po oplechování před pilotem a vše udělalo pořádný rybník zaspodu horního křídla



Věci na utření jsem měl téměř hned po ruce, ale zase přes ten výplet který pěkně překážel to moc nešlo. No otřel jsem co se dalo a vypadá to strašně, fotky ani nemám, ani je dělat nebudu. Až to pořádně proschne, určitě to zbělá a bude vypadat ještě hůř....
Kdybych byl doma, udělal bych líp, ale zase jsem pokřtil
