

No, to já právě budu mět na té extře 4x ty towardpro 996R po 13 kilech serva (prodávají to po čtyřech) ::)) a vůbec netuším kolik takový servo může žrát. A netuším právě ani co vydrží ta sběrnice na tom přijímači frsky. Tak jsem si říkal, že bych tu sběrnici obešel. Ovšem pokud tobě to šlape, tak mě to svádí to udělat taky takhle jednoduše a čekat jak si s tím chinakomponenty poradí ::))) A ten dvoučlánek je v pohodě? Nehřejou, nepálí se nějak ty serva? Asi ne no. Píšou teda u těch serv max 7 V, tak snad to vydrží nějak. Kdo nic nezkusí, nic nepokazí ::))vitstar píše:Určitě ano, ale já to řeším ještě jednodušeji. Prostě od vypínače do napájecího konektoru na příjímači a serva jsou napájena přes sběrnici přijímače. Za ty léta bez problémů.. Pro informaci EDGE 2,5m je osazen následovně: směrovka- HS 5955TG 1x, výškovka HS 5625 MG 2x, křidélka- HS 7966HB coreless digital 4x. motor- HS 420.
Na tom něco je, udělám to tak. takže úplně klasicky prostě a akorát použiju ten A123 a i kdyby se lítalo dýl, tak mě stačí zatím jedny ty baterky, protože nabít to jde i na letišti za chvilku. Napřesrok chystám dalšího chinakrobata 2.2 m s 50 benzinem a jak tě tak čtu, tak tam můžu postupovat stejně. To je fajn.vitstar píše:ta serva s tím nemají vůbec problém. Napětí plně nabitého článku se pohybuje okolo těch 7V, ale něco ztratíš v rozvodech a při odběru klesne na cca 6,8 V a to je napětí, které většina serv zvládá bez problémů. Jediný slabý bod by se mohla jevit ta sběrnice, ale pokud je to sedmikanál a víc, tak projektant a výrobce musí počítat s tím, že na to opravdu někdo ta serva připojí a bude je takto provozovat. A opravdu za ty léta jsem neměl žádný problém. Problém mi kdysi způsoboval přepínač záložních zdrojů ACUSWITCH kdy při vybití baterek váhal s přepnutím na záložní a způsoboval krátkodobě ztrátu napětí na přijímači. Takže po zjištění šel ven a dnes létám jedny baterky napřímo a mám klid. Každá další elektronická serepetička je jen možný zdroj těžko identifikovatelných problémů a hledej si příčinu v troskách 11 kg modelu.
Nechcem ti brať ilúzie ale...Salaman píše:Ahoj, jeden Li-Fe článek má v nabitém stavu 3,2V a nabíječka ho musí nabíjet napětím 3,65V s přesností +/-0,03V jinak by došlo k poškození nebo zkrácení životnosti článku. Takže plně nabitá sériová dvojice těchto článků by měla napětí 6,4V. Ale jako přijímačové baterky se Li-Fe nepoužívají! Pouze jako pohonné, protože jsou stavěné na vysoké odběry proudu. Po vybití nízkým proudem baterie tzv. "změknou" to znamená, že při zátěži na nich podstatně klesne napětí a je to nevratné, žádné formování už moc nepomůže.
Jako přijímačovky se stále používají Ni-MH a nebo podle mě nejlepší řešení Li-pol v kombinaci s BECem, který zaručí stabilní palubní napětí 5V na které jsou stavěná všechna serva a přijímače.
No, já si to myslel. na křidýlkách jsou o jednom. Tak asi teda bude Chinakrobat dřív. Dneska mě přišla ta serva Towardpro 996R, ta mají tuším 13 kilo. Ale nasadil jsem na ně páku a na konci páky to má vůli tak půl mm. Teda odhadem, možná míň, ale víc ne. Tak je tam asi dám, no. A na směrovku teda budu muset ještě něco koupit.vitstar píše:kolik těch serv je na křidélkách? Pokud jen jedno tak je to opravdu dost málo, ale na běžnou akrobačku by se na křidélkách dala ta serva snést. Ovšem výškovka a směrovka to je jiná. Tam zcela určitě nejméně 10kg a víc a na směrovku bych se nebál dát takových 15-20kg tahu, pokud tedy s tím chceš zaletět nožový let. S těmi 5,5kg bych se bál, že při vývrtce nebo i při letu kolmo dolů nebude dostatek tahu na vyrovnání a nemluvě o fletru ta přídržná síla není nic moc. Další možnost je ta serva na směrovku zdvojit nebo ztrojit.