Pokud se vám nezobrazují některé příspěvky, nebo nemůžete stahovat přílohy z nich, je to způsobeno tím, že nejste přihlášeni. Pro plný přístup do všech sekcí fóra a pro stahování příloh proveďte prosím snadnou registraci na tomto fóru a přihlašte se. Více informací o provedení registrace se lze dočíst ZDE.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
Přečtěte si také pravidla fóra, provedením registrace vyjadřujete souhlas s jejich dodržováním.
HK 500 GT
HK 500 GT
Zdravím a nevím proč je tady mrtvo.Copak nemáte rádi heliny?Zkouším tady,protože jsem tady nenašel příspěvek typu hledej atd.Mám rád letadla ale s vrtulníkama jsem začal asi o půl roku dříve.Je to srdcovka.Začínal jsem s beltem a teras se trápím od března s 500kou.Tyhle strojky asi nemají moc příznivců,ale všichni nemůžeme lítat s Protosama,hlavně já ne protože jsem úplný žebrák.Tak a tak jsem to nějak začal a když nic tak nic.
Re: HK 500 GT
To je dobře, že jsi začal. Bylo by škoda, aby tato sekce byla prázdná. Nevím kolik je tu vrtulníkářů, ale v našem klubu má vrtulník jen jeden a to ještě takovej malej koaxiál na blbnutí kolem hlavy. Zatím jsme se k nim nějak nedostali... je to taková vyšší třída. Časem nějaký plánuju, ale tenhle rok už ne a možná ani ne ten příští.
A jak ten HK 500, jak se ti s tím lítá?
A jak ten HK 500, jak se ti s tím lítá?
Re: HK 500 GT
Jo vrtulníky to je radost,
taky mi to nedalo, protože jsem člověk bádavý až šťoura a tak jsem se pustil zhruba před třemi roky do vrtulníků. A samozřejmě přesně tak jak se to nemá. Zvolil jsem stavebnici Horneta od MS Composit kterého vyprodával Hangar 1. Sestrojení mi šlo celkem dobře, ale první pokusy o vzlet byly katastrofa. Na simulátoru to byla hračka ale skutečnost . Dodnes mám doma trosky asi tří stavebnic. V té době jsem přečetl snad všechny příspěvky na netu, které se týkaly seřízení a létání s vrtulníky. Skončil jsem u toho že se mi podařilo horneta zaviset a vyviset jedny celé baterky. Při pokusu o let to skončilo většinou nákupem nových listů atd. Pak jsem konečně pochopil, že jako první vrtulník nelze mít takhle malý stroj a hledal jsem něco většího až jsem narazil na HK 450 na Hobbykingu. Objednal jsem se všemi komponenty a začal znovu. Jak seřízení tak stavba je výzva kterou jsem přijal a zvládl. Jen to létání jako zatvrzelý letadélkář mám návyky, které se pro létání s vrtulníky příliš nehodí např v krizi stáhnout plyn a přitáhnout výškovku. To je naprosto fatální a velmi těžko odstranitelný návyk. Takže mám Hk 450 několikrát opravovanou v kovovém tuningu a občas když mám modeářský absťák, tak ji vyndám a visím a dělám malá kolečka apod a po každém letu si gratuluji, že to mé katolické létání skončilo přistáním a ne rekonstrukcí. Myslím si že ta 500 bude v letovém projevu ještě lepší než ta 450, ale je to vše již o větších baterkách tudíž i vyšších nákladech na provoz a mne pořád více drží ta letadla a už to tak asi zůstane. Ale můžu zodpovědně říci, že jsem to zkusil a zvládl což je pro mě to nejdůležitější
taky mi to nedalo, protože jsem člověk bádavý až šťoura a tak jsem se pustil zhruba před třemi roky do vrtulníků. A samozřejmě přesně tak jak se to nemá. Zvolil jsem stavebnici Horneta od MS Composit kterého vyprodával Hangar 1. Sestrojení mi šlo celkem dobře, ale první pokusy o vzlet byly katastrofa. Na simulátoru to byla hračka ale skutečnost . Dodnes mám doma trosky asi tří stavebnic. V té době jsem přečetl snad všechny příspěvky na netu, které se týkaly seřízení a létání s vrtulníky. Skončil jsem u toho že se mi podařilo horneta zaviset a vyviset jedny celé baterky. Při pokusu o let to skončilo většinou nákupem nových listů atd. Pak jsem konečně pochopil, že jako první vrtulník nelze mít takhle malý stroj a hledal jsem něco většího až jsem narazil na HK 450 na Hobbykingu. Objednal jsem se všemi komponenty a začal znovu. Jak seřízení tak stavba je výzva kterou jsem přijal a zvládl. Jen to létání jako zatvrzelý letadélkář mám návyky, které se pro létání s vrtulníky příliš nehodí např v krizi stáhnout plyn a přitáhnout výškovku. To je naprosto fatální a velmi těžko odstranitelný návyk. Takže mám Hk 450 několikrát opravovanou v kovovém tuningu a občas když mám modeářský absťák, tak ji vyndám a visím a dělám malá kolečka apod a po každém letu si gratuluji, že to mé katolické létání skončilo přistáním a ne rekonstrukcí. Myslím si že ta 500 bude v letovém projevu ještě lepší než ta 450, ale je to vše již o větších baterkách tudíž i vyšších nákladech na provoz a mne pořád více drží ta letadla a už to tak asi zůstane. Ale můžu zodpovědně říci, že jsem to zkusil a zvládl což je pro mě to nejdůležitější
- Karas
- Mazák
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 10 čer 2011 13:18
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: HK 500 GT
Což o to, rádi bychom je měli. Ale vrtulník má jedno úskalí. Bez motoru to neletí. Navíc mi přijde, že člověk je "omezenej". Nemůže lítat daleko či vysoko a v podstatě létá stejným stylem. 3D akrobacii neberu, to je pro mě nesmyslné páčkování. Když už bych chtěl vrťase, tak nějakou pěknou polomaketu, ale to už bych nevěděl co roupama dělat.dac píše:Zdravím a nevím proč je tady mrtvo.Copak nemáte rádi heliny?Zkouším tady,protože jsem tady nenašel příspěvek typu hledej atd.Mám rád letadla ale s vrtulníkama jsem začal asi o půl roku dříve.Je to srdcovka.Začínal jsem s beltem a teras se trápím od března s 500kou.Tyhle strojky asi nemají moc příznivců,ale všichni nemůžeme lítat s Protosama,hlavně já ne protože jsem úplný žebrák.Tak a tak jsem to nějak začal a když nic tak nic.
Ještě mě napadlo. Nevýhodou vrtulníků je, že si to člověk neopraví ba dokonce sám nepostaví. U letadel stačí pár prkýnek balzy či kus polyše a model je na světě. Oprava vrtulníku se bez náhraních dílu neobejde a stavba? Řekl bych, že to je v amatérských podmínkách sci-fi.
Závěrem. Je tu více neprozkoumaných a nedotčených kategorií a je to zřejmě dáno různorodostí zde přispívajících či spíše jejich počtem.
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Re: HK 500 GT
No já jsem bývalý horník a pořád je ve mně to překonej sám sebe a vytrvej.Se 450kou sem začínal a myslím,že ro není dobrý nápad.Myslím,že na naučení je lepší 500ka.ona je stabilnější.Ta 450ka je taková nějaká vratká a pořád někde cestuje.Nejsem žádný pilot a umím akorát zaviset,nějaké kolečka,souvraty,osmičky jo a někdy to hodím na záda,prostě lítám s tím jako s letadlem.450ku jsem rozflákal moc krát ale to bylo na ruce.Co lítám s 500kou tak spodla akorát jednou a nevím příčinu.Myslím,že to byla moje chyba,protože jsem si za letu všiml,že se rozhodila stopa listu.Tak jsem zanedbal údržbu a předletovou kontrolu.Jinak jsem s ním spokojen a cena dílů na hk není nijak závratná.