Právě je 19 dub 2024 05:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 Stránka 5 z 7 [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011 09:36 
Plodný uživatel

Registrován: 17 čer 2011 13:20
Příspěvky: 199
Štěteček na malování vodovkama , takový ten plochý cca 10-15 mm šířka.Chvilku to trvat bude...no a?? Lak ředit lze dle aktuální potřeby, jen je potřeba ředit doporučeným ředidlem uvedeným na etiketě (tuším S6000 - ale nejsem si jistý), jinak může zhrudkovatět, tak to radši vyzkoušej na nějakém malém množství - pokud nemáš to správné ředidlo. A nebo lze použít aceton - ten funguje vždy a snad na všechno, ale rychle vyprchává. Jinak plánek nepotřebuju, dík, jen mě to docela zajímá, mám rozdělaného Blaníka http://aero1000.rajce.idnes.cz/L-13_Blanik/#015.jpg a to asi dřív jak za rok..dva nedodělám. Ale tvá stavba vypadá pěkně.



_________________
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011 16:40 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Dík. Konstrukce je to nádherná a tak se to staví jedna radost.
Hele, myslíš, že je to opravdu potřeba lakovat? Já si říkám, že když to bude dostatečně olaminovaný, tak to není potřeba. Na vodě to bude chvilku, start a přistání. ;)



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011 16:54 
Plodný uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 21:08
Příspěvky: 282
Bydliště: Vojenice RK
Voda se při troše smůly dostane všude a pak ti to nabobtná. Kdybych stavěl hydroplán určitě bych to nalakoval. Za těch pár gramů navíc to stojí.


Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011 22:51 
Plodný uživatel

Registrován: 17 čer 2011 13:20
Příspěvky: 199
Nutný to není, ale já bych to asi nalakoval. Myslím, že časově to nezabere víc jak půl hodiny na 1 vrstvu.



_________________
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011 11:50 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kuci, co je podle vás lepší. Dát tam dva ss motory a jeden regulátor, nebo dva stříďáky a dva regulátory?



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011 17:12 
Zkušený

Registrován: 10 čer 2011 14:00
Příspěvky: 825
Osobně bych tam dal 2 stříďáky a 2 regulátory. Váhově by to mohlo vyjít míň... samozřejmě cenově by stejnosměrné vyšly tak na 300,- dohromady. GreatPlanes Catalina (135cm) má 2 stříďáky 950kV... takže asi bych dal něco podobného s 1000kV a vrtulí tak 8x4 nebo 8x6. Stříďáky by stačily oba 18A.


Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011 18:05 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Teď koukám na skledničku zápoňáku, a píšou tam, že neodolává vodě, tak nevím. Navíc nebude vadit disperzi, když to bude nalakovaný, aby to vůbec chytlo až to budu plaňkovat.



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011 22:01 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Tak jsem začal potahovat balzou. ;)


Přílohy:
DSC04744.jpg
DSC04744.jpg [ 430.12 KiB | Zobrazeno 4088 krát ]

_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 26 srp 2011 07:11 
Plodný uživatel

Registrován: 17 čer 2011 13:20
Příspěvky: 199
Lepidlo na to chytne a pokud budeš mít pochybnosti, tak ty hrany potom mírně brousni, nebo prostě nenanášej lak na tu hranu...Nevím jak moc je zapon odolný vodě, ale jde o to, že pokud se ti tam teda už ta voda dostane (mluvíme o velmi malém množství), tak se ti hned nevsákne do materiálu, ale zůstane na povrchu a toto ti ten zapon spolehlivě zajistí. Ale záleží jen na tobě , jak to uděláš. V každym případě nespěchej, to je u takovéto stavby 50% úspěchu.



_________________
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konstrukční hydroplán
PříspěvekNapsal: 26 srp 2011 22:47 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kamaráda napadlo, že bych mohl dát pohonný akumulátor přímo k motoru, tím bych měl vyřešenou tu indukci. Co si o tom myslíte? Přijde mi to docela zajímavý řešení. ;)



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 Stránka 5 z 7 [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

cron
TOPlist