|
Právě je 19 dub 2024 23:06
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
|
|
|
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 18:15 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
Tak pokud je to žhavík, tak zcela určitě vypláchnout lihem benzínem nebo něčím podobným a potom nakonzervovat. Metylové palivo obsahuje určité procento vody a tak pokud to neuděláš, tak ti zkoroduje klika případně ložiska. A samozřejmě ricin ztuhne do hnědé docela pevné hmoty kterou na jaře budeš docela těžko odstraňovat a motoru to nijak neprospívá. Jako konzervačnmí olej můžeš použít lampový olej, který je parafínový, což je na konzervaci ideální. Motor to ocení Nádrž zcela vyprázdit, jinak na jaře budeš mít problémy výše popsané a bordel v palivu.
_________________ http://www.rajce.net/u179646
|
|
|
|
|
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 19:01 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
No jo to jsou ty radosti, Jěště jedna varianta existuje a to je prostříkat po provozu motor WD 40 a neřešit další konzervaci, ale to palivo určitě musí ven. K tomu palivu se syntetickým olejem a nitrometanem jedno varování. Pokud se jedná o motor starší, který chodil nějakou dobu na klasické palivo, tak použití tohoto paliva do toho motoru vřele nedoporučuji. Jednak syntetika rozpouští karbon a jiné usazeniny, které si motor během provozu vytvoří a tím se motor uvolní tak, že někdy je to na výbrus a nová ložiska. Za druhé nitro na sebe váže vodu ještě více než metyl a pokud ho necháš dlouhodobě působit tak ti opět všechny kovové díly pěkně zkorodují. Ne nadarmo zkušení borci doporučují po létání s nitrovaným palivem motor vyplachovat. takže tak
_________________ http://www.rajce.net/u179646
|
|
|
|
|
martin104
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 19:04 |
Plodný uživatel |
|
Registrován: 27 črc 2011 20:57 Příspěvky: 303 Bydliště: Bolehošť
|
Děkuji za varování teprve se v těchto motorech začínám orientovat přece jen to není motor v Tatře 815
_________________ http://martin104b.galerie.cz/
|
|
|
|
|
Karas
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 19:07 |
Mazák |
|
Registrován: 10 čer 2011 13:18 Příspěvky: 1099 Bydliště: Týniště nad Orlicí
|
vitstar píše: No jo to jsou ty radosti, Jěště jedna varianta existuje a to je prostříkat po provozu motor WD 40 a neřešit další konzervaci, ale to palivo určitě musí ven. K tomu palivu se syntetickým olejem a nitrometanem jedno varování. Pokud se jedná o motor starší, který chodil nějakou dobu na klasické palivo, tak použití tohoto paliva do toho motoru vřele nedoporučuji. Jednak syntetika rozpouští karbon a jiné usazeniny, které si motor během provozu vytvoří a tím se motor uvolní tak, že někdy je to na výbrus a nová ložiska. Za druhé nitro na sebe váže vodu ještě více než metyl a pokud ho necháš dlouhodobě působit tak ti opět všechny kovové díly pěkně zkorodují. Ne nadarmo zkušení borci doporučují po létání s nitrovaným palivem motor vyplachovat. takže tak To už zní lépe. Kontox je totéž, že? Může se stát, že bude teplá zima a tak budu lítat dál, tak to nechci moc konzervovat. EDIT: Kontox ne, myslím konkor.
_________________ Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
|
|
|
|
|
martin104
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 19:08 |
Plodný uživatel |
|
Registrován: 27 črc 2011 20:57 Příspěvky: 303 Bydliště: Bolehošť
|
Ještě hloupá otázka, čím myslíš motor vypláchnout? Jako prostříknout WDéčkemaby si ho motor natáhl do sebe?? Budu mít ASP 91 4takt
_________________ http://martin104b.galerie.cz/
|
|
|
|
|
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 19:09 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
|
|
|
|
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Zazimování Napsal: 23 říj 2011 19:17 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
Ano, nejlépe pokud je motor teplý tak prostříknout nějakým konzervačním olejem. Ta WD 40 je osvědčená, a párkrát protočit aby se přípravek dostal všude. Nejlépe je odšroubovat žhavící svíčku a prostříknout i z vrchu tím otvorem. Pro dlouhodobou konzervaci je nejlepší výplach naftou, petrolejem, nebo benzínem a poté opět prolít parafinovým olejem a tím nešetřit. Na jaře stačí pak motor propláchnout palivem bez svíčky a pak už můžeš jít na start.
_________________ http://www.rajce.net/u179646
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|