Právě je 26 čer 2024 15:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 Stránka 16 z 20 [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 20:49 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Já bych koupil univerzál. Lítám na ni v ASP 6,5ccm a v pohodě.



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 09 pro 2011 21:29 
Plodný uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2011 20:57
Příspěvky: 303
Bydliště: Bolehošť
Dnes mě vyškolila taková hloupá závada. Na motoru ASP 52 8.5ccm je hlavní jehla zajištěna proti samovolnému protočení pružným plíškem a na jehle je vroubkování ( ja to tak asi i na jiných motorech,ale já popisuju svoje). Za letu ,i přez pozemní kontrolu a zkoušku která dopadla dobře , se mě samovolně utáhla hlavní jehla následovalo chcípnutí motoru - přistání dopadlo dobře ale jsou to pokaždé nervy. Tak jsem plíšek víc napružil a vroubky na jehle propiloval,aby se to už neopakovalo. Přece jen JOJO je víc akrobat než větroň :lol: .



_________________
http://martin104b.galerie.cz/
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 31 led 2012 14:39 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Už aby bylo jaro. Dneska jsem Belu otřel od prachu a jen tak sestavil abych se uklidnil. :D Ještě by to chtělo nakopnout motor, ale v paneláku to moc nejde.


Přílohy:
botky-bela.jpg
botky-bela.jpg [ 540.16 KiB | Zobrazeno 2497 krát ]

_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 01 úno 2012 09:32 
Plodný uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2012 16:55
Příspěvky: 377
Bydliště: Šternberk
Taky se těším, mám za sebou zatím jen 20 spalovacích letů. ::))) Já mám jako první spalovák excela 2000 a naprostá spokojenost. Mám v něm 6.5 MVVS a i přes počáteční problémy se chcípáním (chyběla pružinka ve volnoběžné jehle) i s motorem spokojenost. Dost ten model vydrží. A není drahej. 2x jsem vylomil podvozek, tak jsem celej spodek zpevnil plátem překližky a hl. podvozek posunul o cca 4 cm dozadu. Tím se zlepšila směrovost při startech a přistání. Při posledním letu jsem trefil sám sebe a ustřihnul křídlo a vylomil kus bočnice pod křídlem. Oprava jeden večer. Pořád se ještě dají koupit náhr. díly na to letadlo, trup, křídlo, atd. Umí i let na zádech, výkrut, loping ap. A na letošek k němu přidám další tři spalováky. Extra cmpro 165 cm rozpětí s 15 MVVS, Kentaur hornoploch 145 cm, a skippy do něho musím pořídit nějakou 3.5 ::)))) A napřesrok chci zkusit tedy ten benzín. Mám ACCORD 2200, ale jen drak po havárce, tak bue nutná oprava křídla, koupit nějakou 50 benzin, tak to bude běh na delší trať. A trošku ho zpevním, byl původně asi určen pro elektro. Když to klapne, tak by mohl napřesrok tajhle nějak lítat ::))) A budou li k tomu ruce ::))) http://www.stream.cz/uservideo/646061-accord-2200



_________________
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 01 úno 2012 10:28 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Tak to já ani nevím kolik jsem toho nalítal. Asi 3 litry. V průběhu jsem musel vyměnit činský serva,na křidélkách, za HS-311, protože jedno servo blblo. Občas se samo hýbalo. Ačkolik výrobce doporučuje minimálne 7,5 tak já létám 6,5 a nemůžu si stěžovat na nedostatek výkonu. Slušel by ji nějaký 4-takt, ale to je moc peněz.
Koukám, že ty se toho nebojíš a máš v plánu celkem dost modelů. :) Co lítáš na té 6,5 zta vrtuli?



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 01 úno 2012 12:24 
Plodný uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2012 16:55
Příspěvky: 377
Bydliště: Šternberk
Kdo se bojí nesmí na letiště :lol: Vrtule je to 10x5 a mám tam ten černej výfuk a jak se to vyladí, tak to bzučí jak prase a člověk pomalinku hluchne ::)) K té 15 mvvs do té extry mám taky laděnej výfuk a jak jsem ten motor zkoušel, tak jsem pak čtvrt hodiny neslyšel ::))) http://www.stream.cz/uservideo/623936-mvvs-15-test Mě ten excel s tou 6.5 dokáže viset, ale kolik váží to nevím musím pořídit váhu. A otáčkoměr taky časem. Kolega má tu samou belancu co ty a má tam ASP 8.5 s normálním tlumičem a to proti té 6.5 mvvs je absolutně tichoučký. Má už 80 letů a aspčko zatím šlape jak hodinky, asi ho koupím do toho skippyho, i když mě láká ta MVVS 4,6 GFS/R-ABC-RC ta je ted v akci za 1200, ale asi bez výfuku. Ovšem to by ten skippy byl raketa. Uvidím. Spíš by mu slušela nějaká 3.5 z modelbazaru, jenže tam jeden nikdy neví co koupí. Tady kolega poletuje s tou belancou http://lovcikrtku.rajce.idnes.cz/Letni_ ... Beroun.jpg Ted už s tím dělá taky výkruty a lopingy a kde co, vždycky mu dobře drnčí ty vzpěry. ::)) je to už jeho drhá. První dopadla takhle, ale už je reinkarnována ::))) http://lovcikrtku.rajce.idnes.cz/Kratky ... ovy_Beldy/



_________________
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 01 úno 2012 12:37 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Já mám na Bellance 11x4 nebo 11x5 právě laboruju jaká tam je nejlepší. Jinak ASP motory jsou v celku slušný motory. Když je teplo tak chytají na pohled. Ta Bela co má tvůj kamarád je od jiné firmy. Já ji mám od Airline, ale rozměrově jsou stejný.
Ten laděnej výfuk taky udělá svoje.
Jinak tady je video jak lítám já s Belou, na začátku je vidět jak motor krásně chytá.
http://vimeo.com/30630636
Chtěl bych jednou přejít k benzinu, ale je to hodně peněz, takže musím počkat. Nebo aspoň 4-takt, ty mají taky krásný zvuk.



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 01 úno 2012 13:04 
Plodný uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2012 16:55
Příspěvky: 377
Bydliště: Šternberk
Lítá pěkně, i přistání super. S těma vrtulema je to věda celkem. To chce právě otáčkoměr. Mrknout při jakých otáčkách má ten motor největší výkon a na zemi to poladit tak, aby s nějakou tou vrtulí točil o cca nějakých 1500-2000 otáček míň. Protože za letu ty otáčky se zvednou. Já tam těžší vrtuli zatím nedávám, že snad mvvs mají raději víc otáček a otáčkoměr zatím nemám, tak nějak nelaboruju. No podle toho co jsem četl jsem těm ASP moc nevěřil a u toho kolegy vidím, že to funguje. Uvidíme co životnost. Zatím mu šlape dobře. Peníze jsou věčnej problém, proto ten benzín taky plánuju až napřesrok a taky se musím trošku vylítat, abych to hned nějak nerozklepnul ::))) I když vždycky a každej let je loterie ::))) Ještě tu mám 45 motor z pily co jsem ukořistil pilu od švagra , ale musím mu nechat vytočit unašeč na vrtuli, je těžší, tak k němu časem chci postavit nějakýho pomalýho hornoplocha. Jsem zvědav jak to bude šlapat ten motor. Nechal jsem tam i magneto. Snad to půjde startovat nějak rozumě. :::))))



_________________
Každý modelář se stane pilotem. Pokud se mu to nepodaří, zůstane modelářem navždy. http://www.rcalbum.com/index.php?sum=1782&amode=
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 06 dub 2012 16:40 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Chlapi, dneska jsem byl lítat s Bellou a docela jsem se trápil s motorem. Nedáno když bylo jaro (cca 3 týdny zpět) jsem po zimě na poprvé motor nakopnul. Ani jednou nechcípnul, ikdyž občas v letu kolísal. Dneska, teplota asi 9 °C a než jsem ho přemluvil aby chytnul. Pak se nám to s Martinem podařilo vyladit, že běhal celkem dobře, ale ve vzduchu z ničeho nic chcípne. Prostě letím na 1/4 plynu a zdechne. Stalo se mi, že i při ladění když uberu a najednou přidám tak chcípne. Když bylo teplo tak v pohodě, nevíte čím to? Lepší svíčka? ;)



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: První spalovák
PříspěvekNapsal: 06 dub 2012 18:16 
Plodný uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2011 20:57
Příspěvky: 303
Bydliště: Bolehošť
Tomáši to je tou zimou ;) , ono ti to nad 10 stupňu bude létat zas dobře :lol: . Bela je asi opravdu jen letní letadlo :lol: :lol: :lol: . To se příště srovná buď v klidu. Ještě omrkni hadičky jestli není nějaká volná kolem karbudátorua nádrže,ale podle mne to bude příště lepší.



_________________
http://martin104b.galerie.cz/
Offline
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 Stránka 16 z 20 [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

TOPlist