Jo vrtulníky to je radost,
taky mi to nedalo, protože jsem člověk bádavý až šťoura a tak jsem se pustil zhruba před třemi roky do vrtulníků. A samozřejmě přesně tak jak se to nemá. Zvolil jsem stavebnici Horneta od MS Composit kterého vyprodával Hangar 1. Sestrojení mi šlo celkem dobře, ale první pokusy o vzlet byly katastrofa. Na simulátoru to byla hračka ale skutečnost

. Dodnes mám doma trosky asi tří stavebnic. V té době jsem přečetl snad všechny příspěvky na netu, které se týkaly seřízení a létání s vrtulníky. Skončil jsem u toho že se mi podařilo horneta zaviset a vyviset jedny celé baterky. Při pokusu o let to skončilo většinou nákupem nových listů atd. Pak jsem konečně pochopil, že jako první vrtulník nelze mít takhle malý stroj a hledal jsem něco většího až jsem narazil na HK 450 na Hobbykingu. Objednal jsem se všemi komponenty a začal znovu. Jak seřízení tak stavba je výzva kterou jsem přijal a zvládl. Jen to létání

jako zatvrzelý letadélkář mám návyky, které se pro létání s vrtulníky příliš nehodí např v krizi stáhnout plyn a přitáhnout výškovku. To je naprosto fatální a velmi těžko odstranitelný návyk. Takže mám Hk 450 několikrát opravovanou v kovovém tuningu a občas když mám modeářský absťák, tak ji vyndám a visím a dělám malá kolečka apod a po každém letu si gratuluji, že to mé katolické létání skončilo přistáním a ne rekonstrukcí.

Myslím si že ta 500 bude v letovém projevu ještě lepší než ta 450, ale je to vše již o větších baterkách tudíž i vyšších nákladech na provoz a mne pořád více drží ta letadla a už to tak asi zůstane. Ale můžu zodpovědně říci, že jsem to zkusil a zvládl což je pro mě to nejdůležitější
