|
Právě je 19 dub 2024 14:00
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 4 ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Zpráva |
tomíno
|
Předmět příspěvku: elektromotor a napětí Napsal: 10 kvě 2014 11:00 |
Registrován: 16 srp 2012 22:11 Příspěvky: 146 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
čau, měl bych takovej totálně laickej dotaz. Když mám motor stavěnej na 2S kterej je schopnej točit na max. třeba 10000 otáček, bude vadit když ho udu provozovat sice na 3S ale třeba maximálně na 7000 otáček. Rozletět na "přetočení" by se neměl když točí míň než na kolik je stavěnej ale jestli mu nevadí vyšší napětí. Mám teď ve vrtulníku neznámej motor velikosti kde se dělají na 2 nebo 2-3S a doma tříčlánkový baterky.
_________________ JOJO, SU-26 XP, Blade mcpx brushless, Zlin Z50LS šad, mythos EPP, CAP232 haykong, XRAY T3 2011, rhino 2, mini vertex, venus futaba FC-16, graupner/SJ MX-20
|
|
|
|
|
Karas
|
Předmět příspěvku: Re: elektromotor a napětí Napsal: 10 kvě 2014 12:57 |
Mazák |
|
Registrován: 10 čer 2011 13:18 Příspěvky: 1099 Bydliště: Týniště nad Orlicí
|
Tak rozhodující je příkon/výkon, který odebíráš z motoru. Musel by jsi asi omezit max. plyn ve vysílači. Osobně bych to ovšem nedělal. Obzvlášť zda jsou to motory z číny.
_________________ Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
|
|
|
|
|
REX
|
Předmět příspěvku: Re: elektromotor a napětí Napsal: 10 kvě 2014 15:43 |
Mazák |
|
Registrován: 01 dub 2012 20:36 Příspěvky: 1676 Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
|
Škoda že to je neznámý motor, jinak by šlo zadat parametry třeba do E-calcu a věděl bys zda-li to snese nebo ne. Já to tak většinou řeším, ale vybírám motory které jsou spočítané, nejradši AXI nebo Dualsky. Pokud ale snese 3S, tak to bude fungovat, jen musíš dát mnohem menší vrtuli. Já provozuji např toto: http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1441na 3S s vrtulí GWS 4,5x4 a je tam uvedeno na 2S-7x3,5 což jsem měl v deprnovým akrobatu a chodilo to pěkně. Na 3S to teď lítám v Boltu a říkám tomu minihotliner Vše ale nejdřív proženu přes E-calc a někdy to pak v reálu i změřím, ale ne vždycky
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
|
|
|
|
|
tomíno
|
Předmět příspěvku: Re: elektromotor a napětí Napsal: 11 kvě 2014 16:50 |
Registrován: 16 srp 2012 22:11 Příspěvky: 146 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
Tak se mi včera večer povedlo najít (snad) co to je za motor. konstrukce je na 10V maximálně, podle diskuze to provozujou i na tříčlánky. udávaný maximální výkon to dá při maximálním proudu jedine s tříčlánkem a na 10V ani náhodou. A když to budu provozovat s regulátorem s governorem tak se snad není čeho bát.
_________________ JOJO, SU-26 XP, Blade mcpx brushless, Zlin Z50LS šad, mythos EPP, CAP232 haykong, XRAY T3 2011, rhino 2, mini vertex, venus futaba FC-16, graupner/SJ MX-20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 4 ] |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|