Právě je 19 dub 2024 14:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: elektromotor a napětí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2014 11:00 
Plodný uživatel

Registrován: 16 srp 2012 22:11
Příspěvky: 146
Bydliště: Nové Město nad Metují
čau, měl bych takovej totálně laickej dotaz. Když mám motor stavěnej na 2S kterej je schopnej točit na max. třeba 10000 otáček, bude vadit když ho udu provozovat sice na 3S ale třeba maximálně na 7000 otáček. Rozletět na "přetočení" by se neměl když točí míň než na kolik je stavěnej ale jestli mu nevadí vyšší napětí. Mám teď ve vrtulníku neznámej motor velikosti kde se dělají na 2 nebo 2-3S a doma tříčlánkový baterky.



_________________
JOJO, SU-26 XP, Blade mcpx brushless, Zlin Z50LS šad, mythos EPP, CAP232 haykong, XRAY T3 2011, rhino 2, mini vertex, venus
futaba FC-16, graupner/SJ MX-20
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektromotor a napětí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2014 12:57 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2011 13:18
Příspěvky: 1099
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Tak rozhodující je příkon/výkon, který odebíráš z motoru. Musel by jsi asi omezit max. plyn ve vysílači. Osobně bych to ovšem nedělal. ;) Obzvlášť zda jsou to motory z číny.



_________________
Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektromotor a napětí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2014 15:43 
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2012 20:36
Příspěvky: 1676
Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
Škoda že to je neznámý motor, jinak by šlo zadat parametry třeba do E-calcu a věděl bys zda-li to snese nebo ne. Já to tak většinou řeším, ale vybírám motory které jsou spočítané, nejradši AXI nebo Dualsky.
Pokud ale snese 3S, tak to bude fungovat, jen musíš dát mnohem menší vrtuli.
Já provozuji např toto: http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1441
na 3S s vrtulí GWS 4,5x4 a je tam uvedeno na 2S-7x3,5 což jsem měl v deprnovým akrobatu a chodilo to pěkně. Na 3S to teď lítám v Boltu a říkám tomu minihotliner :lol: :lol: :lol:
Vše ale nejdřív proženu přes E-calc a někdy to pak v reálu i změřím, ale ne vždycky :mrgreen:



_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektromotor a napětí
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2014 16:50 
Plodný uživatel

Registrován: 16 srp 2012 22:11
Příspěvky: 146
Bydliště: Nové Město nad Metují
Tak se mi včera večer povedlo najít (snad) co to je za motor. konstrukce je na 10V maximálně, podle diskuze to provozujou i na tříčlánky. udávaný maximální výkon to dá při maximálním proudu jedine s tříčlánkem a na 10V ani náhodou. A když to budu provozovat s regulátorem s governorem tak se snad není čeho bát.



_________________
JOJO, SU-26 XP, Blade mcpx brushless, Zlin Z50LS šad, mythos EPP, CAP232 haykong, XRAY T3 2011, rhino 2, mini vertex, venus
futaba FC-16, graupner/SJ MX-20
Offline
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

TOPlist