|
Právě je 26 dub 2024 19:56
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
|
|
|
Autor |
Zpráva |
REX
|
Předmět příspěvku: Re: Bristol Scout C, Z.Raška, zvětšený na 900mm Napsal: 06 dub 2014 21:05 |
Mazák |
|
Registrován: 01 dub 2012 20:36 Příspěvky: 1686 Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
|
Dneska navečer jsem byl konečně zase létat.... a kdybych byl doma udělal bych lépe No nic, podle mého se vždycky všechno musí ,,pokřtít,, Šel jsem na jednu nepoužívanou asfaltku, že si s Bristolíkem zkusím více startů a přistání ze země. Trochu se rozfoukalo, ale nic čeho bych se zalekl a to byla možná chyba. Při jednom tvrdším přistání v náklonu a jen na jedno kolo se mi vytrhl podvozek s kouskem balzy od trupu (ale na druhé straně než na kterou to dosedlo). Ani jsem to nejdřív nezpozoroval a udělal ještě další starty a přistání až při vyndávání baterek po lítání. Naštvalo to, ale nic co by nešlo opravit. Trochu naprasklé na dvou místech které přimáčknu k sobě a proleju vteřiňákem, řekl jsem si...... Pak jsem ještě u jednoho Deproňáka za letu ztratil vrtuli, asi praskla gumička. Naštěstí kousek od sebe, přistál jsem k noze a pár korun za GWSku a gumičku vem čert.... Doma jsem se rozhodl dát vše do původního stavu. Nová vrtule a silnější gumička tam byla hned, OK. A pak jsem se dal do Bristolíka, otočil ho na záda, narovnal do původního stavu vytržené díly a že to proleju lepidlem.... Použil jsem novou jehlu na vteříňák, jelikož ta co tam byla už nešla vyčistit, byla zalepená. První část opravovaného spoje OK, ale druhá..... jak jsem vytlačoval lepidlo z tuby, jde to občas hůř, stlačil jsem lahvičku, vypadla jehla a dost lepidla doslova kydlo na letadlo a parádně to poteklo po oplechování před pilotem a vše udělalo pořádný rybník zaspodu horního křídla Věci na utření jsem měl téměř hned po ruce, ale zase přes ten výplet který pěkně překážel to moc nešlo. No otřel jsem co se dalo a vypadá to strašně, fotky ani nemám, ani je dělat nebudu. Až to pořádně proschne, určitě to zbělá a bude vypadat ještě hůř.... Kdybych byl doma, udělal bych líp, ale zase jsem pokřtil a vážnější havárie se mi snad u tohoto letadla už vyhnou. Teda doufám....
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
|
|
|
|
|
hashpi
|
Předmět příspěvku: Re: Bristol Scout C, Z.Raška, zvětšený na 900mm Napsal: 06 dub 2014 21:56 |
Registrován: 19 říj 2013 21:26 Příspěvky: 663 Bydliště: Vysocina
|
Hlavně že je jinak éro celé. Někdy je prostě den blbec a kdo nepadá lítá pod svě možnosti Taky mám občas podobný den. to je pak nejlepší se na všechno vys... a nechat to na jiný den. a kdyby si nešel lítat dnes tak se ti to samé stane kdykoli jindy Aspoň bude vidět, že se s érem lítá a není to plastikový model co máš ve vitríně. Hlavně,že máš fotky jak vypadalo úplně nové Vždycky to nase.., ale tak už to prostě je. Navíc časem bude mít scout aspoň takovou tu přírodní maketovou patinu Žadné dospělé éro nezůstane nové.
|
|
|
|
|
REX
|
Předmět příspěvku: Re: Bristol Scout C, Z.Raška, zvětšený na 900mm Napsal: 08 dub 2014 20:20 |
Mazák |
|
Registrován: 01 dub 2012 20:36 Příspěvky: 1686 Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
|
Včera a dnes jsem si opět vychutnal pěkné počasí a několik parádních letů s Bristolem i jinými letadly. Následky nepovedeného lepení podvozku nejsou tak strašné, rozlité lepidlo už víc nezbělalo, vidět to sice je, ale to jsem překousl a víceméně mi to už ani nevadí, hlavně že pěkně lítá Akorát budu muset udělat GO podvozku, jelikož to naprasklé místo i nadále zlobí a budu muset kvalitněji a důsledněji slepit a vyztužit. Navíc mi dnes upadl venkovní krycí kužel kola a zjistil jsem že je naprasklý i střed, takže půjdou asi i kola dolů a předělat.....
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
|
|
|
|
|
REX
|
Předmět příspěvku: Re: Bristol Scout C, Z.Raška, zvětšený na 900mm Napsal: 21 kvě 2014 21:31 |
Mazák |
|
Registrován: 01 dub 2012 20:36 Příspěvky: 1686 Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
|
Dnes jsem dal po delší době dvoje baterky a pohoda, lítání na relax Trochu jsem na něm před časem zapracoval a upravil ho, vyztužil uchycení podvozku, které je zatím vyhovující a funkční, nic není vidět, vše se odehrálo pod potahem Za další jsem na křidélkách nastavil asi 4mm negativy (jenom jsem posunul dráty táhel na blimpu u serva) Model se chová mnohem lépe při zatáčení a je na řízení příjemnější. Akorát už v životě nepoužiju lanovody do křídel, kde jsou hodně prohnuté a na obě strany. (to je tak když se nechce dělat do křídla přepákování na táhla) Je tam kolem neutrálu vůle, která už nejde odstranit a znepříjemňuje život, ale dá se na to zvyknout, prostě to tak je a člověk se s tím naučí fungovat... Poslední úprava byla přesunutí baterky do motorového krytu kvůli těžišti. Zaprase se mi nechtělo dovažovat olovem a tak jsem to udělal takto. Dalo to minimum úprav, nevypadá to nejhůř a teď je baterka alespoň trochu na průvanu. Akorát jsem pro sichr přilepil motorový kryt k trupu na několika místech průhlednou izolepou, jelikož náležitě ztěžkl a bál jsem se tvrdších přistání a možnosti vypochodování celého krytu do vrtule, která je v jednom místě díky vyosení asi 1,5mm daleko
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|