|
Právě je 26 čer 2024 15:16
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
![](./styles/AeroBlue/theme/images/tl.png) |
|
![](./styles/AeroBlue/theme/images/tr.png) |
|
REX
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 01 říj 2012 22:41 |
Mazák |
![Uživatelský avatar](http://www.airvectors.net/avnorat_2.jpg) |
Registrován: 01 dub 2012 20:36 Příspěvky: 1740 Bydliště: kousek od Náchoda, občas chata Rašovice
|
Puma163 píše: Benzín. Absolutně jednoznačně. ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif) Ač v tomto nezkušený, souhlasím ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho, co dělám...
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
PavelN
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 02 říj 2012 07:20 |
Registrován: 17 čer 2011 13:20 Příspěvky: 199
|
Puma: já bych zase tak rezolutní závěr nedělal, létali jsme výhradně se žhavíkama od obsahu 1,5 do nějakých 10 ccm spoustu let a nečinilo to žádné zvláštní problémy. Pokud je motor seřízený šlape jako hodinky. Já bych se žhavíka zase nevzdával, ale modelařině moc nerozumím....
_________________ Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba) http://aero1000.rajce.idnes.cz/
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 02 říj 2012 12:10 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
Tak tady je to dilema Obecně benzín do strojů od 1,8m rozpětí. Do menších je to problém s výkonem a váhou. Takže pokud má mít budoucí stroj rozpětí 1,5 m, tak pokud motor, tak žhavík cca 10-15ccm nebo elektriku. Benzín nee. Namontoval jsem zkušebně 26XYZ do akrobata 1,8m Rebelove a výkonově slabota, problém s těžištěm, musel jsem posouvat baterky co nejvíc dozadu a samozřejmě váha šla docela nahoru a to jsou serva umístěna v ocase a ten je docela dlouhý. Takže pro srovnání. Před zástavbou benzínu létal stroj s letitým motorem MVVS 12,7 a ten i přesto, že již byl na štíru s kompresí s ním cvičil výrazně razantněji než ta 26. Takže můj názor je pokud benzín tak někde od 2m výše. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ http://www.rajce.net/u179646
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
Karas
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 02 říj 2012 12:24 |
Mazák |
![Uživatelský avatar](http://img846.imageshack.us/img846/2653/dsc0005ez.jpg) |
Registrován: 10 čer 2011 13:18 Příspěvky: 1099 Bydliště: Týniště nad Orlicí
|
vitstar píše: Tak tady je to dilema Obecně benzín do strojů od 1,8m rozpětí. Do menších je to problém s výkonem a váhou. Takže pokud má mít budoucí stroj rozpětí 1,5 m, tak pokud motor, tak žhavík cca 10-15ccm nebo elektriku. Benzín nee. Namontoval jsem zkušebně 26XYZ do akrobata 1,8m Rebelove a výkonově slabota, problém s těžištěm, musel jsem posouvat baterky co nejvíc dozadu a samozřejmě váha šla docela nahoru a to jsou serva umístěna v ocase a ten je docela dlouhý. Takže pro srovnání. Před zástavbou benzínu létal stroj s letitým motorem MVVS 12,7 a ten i přesto, že již byl na štíru s kompresí s ním cvičil výrazně razantněji než ta 26. Takže můj názor je pokud benzín tak někde od 2m výše. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif) Díky za názor. Myslím, že je rozhodnuto ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif) Koupím 15ccm žhavíka a bude. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
_________________ Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 03 říj 2012 16:41 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
Tak mám tu jednu MVVS 12.7 ve velmi slušném stavu. Pokud by byl zájem, za rozumný peníz přenechám ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ http://www.rajce.net/u179646
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
Karas
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 03 říj 2012 20:02 |
Mazák |
![Uživatelský avatar](http://img846.imageshack.us/img846/2653/dsc0005ez.jpg) |
Registrován: 10 čer 2011 13:18 Příspěvky: 1099 Bydliště: Týniště nad Orlicí
|
vitstar píše: Tak mám tu jednu MVVS 12.7 ve velmi slušném stavu. Pokud by byl zájem, za rozumný peníz přenechám ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif) Jak je starej? Kolik za nej? Jinak první fáze stavby je započata. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif) Příloha:
DSC_0276.jpg [ 418.48 KiB | Zobrazeno 2838 krát ]
_________________ Vteřiňák je dobrý sluha, ale zlý pán.
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
vitstar
|
Předmět příspěvku: Re: Stavba SU-26 ![Příspěvek Příspěvek](./styles/AeroBlue/imageset/icon_post_target.gif) Napsal: 03 říj 2012 20:56 |
Registrován: 03 srp 2011 14:58 Příspěvky: 298
|
mno stáří to je relativní, pokud budeš brát rok výroby tak to je docela stařec, ale fakticky naběháno má okolo 20 hodin. Teď už leží zakonzervován tak 5 let. Cenu vidím tak na třetinu cca 1200,-. Samozřejmě je to věc domluvy. Běhal na FAI palivo 20% a celkem s ním nebyly žádné velké problémy. Už několik sezón předtím létal jen sporadicky, to jsem přešel naplno mezi benzínové maniaky a motor jsem občas protočil a znovu zakonzervoval. Takže je v celkem dobré kondici a byla by škoda ho držet v krabici když může ještě někomu udělat radost.Takže tak ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ http://www.rajce.net/u179646
|
|
|
|
![](images/spacer.gif) |
|
|
![](./styles/AeroBlue/theme/images/bl.png) |
|
![](./styles/AeroBlue/theme/images/br.png) |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|