Právě je 20 dub 2024 11:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 Stránka 2 z 2 [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: nestabilní let
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2013 09:00 
Plodný uživatel

Registrován: 12 čer 2011 13:46
Příspěvky: 374
Bydliště: Hlinné 51801 Dobruška
Ahoj.No problém je vyřešen.Myslím si,že to bylo tím,že křidélka byla nastavena trimem doprava a směrovka to zase naopak přetahovala doleva.Takže letadlo z toho bylo trochu zmatené.Po seřízení to už letí dobře.


Offline
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nestabilní let
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2013 00:00 
Plodný uživatel

Registrován: 17 čer 2011 13:20
Příspěvky: 199
Takovým stylem se dá celkem obstojně brzdit model. Používám to na větroních, model má tendenci letět "bokem".Ale z tvého popisu mě to nenapadlo. Je to vpodstatě i způsob letu přistání velkých letadel při silném bočním větru. Tuším, že Salaman zde někde dal nějaký odkaz na takováto přistávání.



_________________
Aeronca 10ccm (1,8m), Symfonik V2 (3m), VSO-10 (3m -Fara), VT-116 (3m -Fara), motorový kluzák (2,3m - vlastní konstrukce), L-13 Blaník (3,25m - Fara - stavba)
http://aero1000.rajce.idnes.cz/
Offline
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
 Stránka 2 z 2 [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

cron
TOPlist